Rabu, 17 November 2010

panda????

kegilaan aku da kembali.. panda.. aku tak tau kenapa.. aku suka sgt panda sejak aku dapat papanda dulu.. papanda tu cik abah belikan untuk aku dulu.. serius. aku sayang giler kat papanda.. tidurpun aku bawak papanda,kemana2 aku angkut papanda bersama walaupun papanda tu besar gedabak.. takla besar mana.. tapi besarla jugak. ni hah muke papanda..ata tu dia.. tapi panda sekarang da tak ada kat aku.. anak buah aku amik dia.. jahatkan?? memang jahat!!!ni si gemok yang rampas papanda dari aku..
  tengok tu..ish berani sungguh nak cium2 cam tu.. hahahahhaha.. ini anak akak aku.. apa gelak2?? cakap aku kena buli dgn budak kecik?? ish.. aku tak mau gaduh dgn budak kecik macam ni.. nanti nangis tak berhenti.. bising je..
sambung semula pasal panda.. korang tak rasa ke panda ni satu binatang yang comel.. meh tengok gambar2 panda yg aku ader. layan k...




comel x??? comelkan... mesti korang da jatuh hati dgn panda ni..... kan3???

Isnin, 15 November 2010

cerita hari ini...

sejak akhir2 ni aku asyik bangun lambat saja.. apa nak jadilah anak dara sorang ni.. hahahahahah hari ini aktiviti aku adalah masak.. (aku reti masak tau).. masak apa?? ikan stim.. sedap ke tak?? nah tengok hasil kerja bantai aku... aku tak taulah apa rasanya.. aku dah lama sangat tak masak.. harap2 jadilah masakan aku.. macam biasa aku buat.. ini rupa hasil kerja aku sebelum masak..
lepas masak nanti aku letak ea.. rasanya rupe sama je.. tak berubah pun.. sejak balik rumah ni macam2 banda pelik aku buat.. sungguh bosan giler!!!! argh! entahlaaa...

Ahad, 14 November 2010

aku yg kebosanan dan kebeleran

baru 2hari kat rumah.. aku dah rasa kebosanan dan kebeleran yg melampau. aku tak tau nak buat ape sebenarnye.. gila2 punye bosan.. apa ye aku nak cerita hari ni?? aku pun tak tau nak cerita apa.. aku bosan sgt2.. teringat kenangan kat londu tu... tempat2 menarik kat londu.. nak tengok??
jom..............
ini dia pandangan dari bilik aku.. romantik tau.. bilik aku mengadap tasik.. amat sesuai untuk honeymoon.. ops!! gatal sudah.. hahahahaha
nampak x jambatan goyang tu.. tu la yg aku lalu setiap hari untuk ke kelas ye.. jambatan tu merentangi tasek timah(tasik tun fatimah).. kenapa timah?? bukan bedah atau senah?? entahlaaa.. aku pun tak tau kenapa.. kalau korang nak tau pi la tanye tok mizan yeee...
nilah tasek timah.. lawa x??? nampak tak tangga batu cave tepi tu??? sebelum naik jambatan goyang tu.. aku kena naik tangga batu cave atau tangga maut.. hahahahaha.. saja bagi nama over2 sikit... 
jambatan tu dinamakan jambatan goyang sebab bila orang ramai naik atau lari2 atas jambatan tu ia akan bergoyang.. sape2 yg ader kat atas tu masa tu akan mengalami mabuk tasik ataupun pening2 unta.. hahahahahahahahahaha.. kesian akukan hari2 naik unta p kelas...aku tak mampu la nak naik kereta..(xmampu ke x reti?).. hahhahaha..
bajet nak tunjukkan korang matahari terbenam la kan.. hahahaa.. silau lak.. lawa tak?? hari aku tengok ni dari bilik aku tau.. jangan jeles..
lawa kan?? (baik korg kate lawa..)
rindu aku nak tengok matahari terbenam dari bilik aku.. sebenarnya bila matahari nak terbenam je bilik aku akan jd terang sebab matahari betul2 tepat kena bilik aku tu.. tapi  ia tetap romantikkan???? hahahahha.........
ini pulak kolej aku jika dilihat dari tasik.. saje aku amik gambar ni.. nak show off kat korang semua.hahahhahhahha.. lawa tak???
ini pulak pandangan di koridor level hijau aku tu.. hahhhahaha.. tu kolej budak laki tau.... kadang2 ade orang yg akan nyanyi kat koridor kolej tu.. lagu nye aku tak pasti tapi bunyi nye mcm ni la... "pergi kasih... pergilah sayang..".. (tapi xpergi2 jgk.. xphm aku)

ini kolej aku. KOLEJ DANG ANUM.. aku bangga tau duduk kolej ni.. kenapa?? aku pun tak tahu kenapa.. hahahhahahhahahahhahahahahha
hah!! ape pulak kat atas ni?? nila hasil kerja aku.. nampak tak nama aku tu?? nampak kan?? lawa x?? x?? memg tak lawa pun.. saje aku nak tunjuk.. yg penting ni hasil kerja aku.... 

ei.. aku da jumpe lagu yg budak2 kat kolej laki tu dok nyanyi memekak malam2.. ni hah.. layan.................

Sabtu, 13 November 2010

selamat ri tua budak gemok!!!!!!!!!!

hari ni bezday akk aku.. sape?? t aku tulis entry sal family aku yea.. arini bezday akk aku tg ketujuh.. alaaa.. yg atas aku tu.. xtau?? ni hah dia..
cantek??
tgkla adek dia..hhaaahahahaaaa..
(perasan sudah)
 pape pun selamat ri lahir kak bilaaaaaaaaaaaaaaaa............

Jumaat, 12 November 2010

selamat tinggal sem1..

hari ni berakhirlah semester satu aku kat uitm ni.. sekejap aje masa berlalu.. rasa macam tak sanggup nak pisah dgn kwn2 kat cini..(konon2 la)
mesti aku akan rindukan level kolej aku yang warna hijau ni..
mesti korang pelik nape aku sayang giler kat kolej aku.. meh aku senaraikan sebab2nya..
1) sebab level bilik aku warna hijau
2) sebab baju blok pon warna hijau
3) aku memg suker GILER dgn warna hijau..
4)sebab warna hijau pon suker kat aku..
hahhahaha.. perasan sudah..

nanti aku mesti rindu roomate aku yg suke sgt buli aku ni... MERA dan EKIN.. roomate kesayangan aku.. aku syg dorang sgt2 walaupun aku sering dibuli tanpa belas kasihan..hahhahaha.. men2 je..
dorang sgt baik dgn aku.. baik sgt.. mesti sepanjang cuti ni aku akan rindukan dorang.. dorang yg suka pura2 gaduh dalam bilik.. MERA yg suke jerit2 dlm bilik cm org marah tapi sebenarnya drama shj.. dia memg drama queen la.. EKIN lak nanti aku mesti rindu dgn cerita2 dia.. mesti aku rindu dgn perkataan 'alamak' dia tu.. comel sgt..

teringat macam ne tiba2 EKIN nak makeover aku untuk jadi model dia.. aku cam pelik la jgk,, tapi apa salahnya kan tolong kawan sambil merealisasikan impian aku untuk jadi model.. hahaha..
memang lawak sangat.. tapi sgt seronok...

nila hasil kerja EKIN.. lawa x?? haha.. cun x aku lepas makeover??
ada cam model x?? (masa untuk perasan jap..haha)
pape pun maceh cik EKIN sebab berusaha mekap aku tgh2 malam dan photoshot aku walaupun hanya dalam bilik.. yang penting impian aku tercapai..
yang pasti lepas ni jgn harap aku nak mekap algi.. xrelaa..... tu yg pertama dan terakhir.. aku lebih suke biasa2 je.. simple gitu....

Jumaat, 5 November 2010

cinta baru??

hah! mesti terkejutkan.. cinta baru?? haha.. aku masih awal untuk itu.. haha
aku dah tak nak bercinta cintun da sekarang.. aku nak kahwin terus.. hahaa.. 
aku mencari cinta sejati..(ayat nak power je)
tp nak wat cam ne.. bbelum masanya lagi.. mungkin satu hari nanti..
kalau payah sangat..
aku suruh je encik abah dan acik mak carikan untuk aku..
bak kate org2 ah..
jodoh mak bapak cari lagi kekal..
yeke???
ntahla.. tu aku xpasti lak...

Khamis, 4 November 2010

berakhirnya kisah cintaa.........

akhirnya episod cinta aku dengan encik H da berakhir.. baru 2bulan aku dgn dia.. sedih? kecewa?
aku rasa lebih dari itu.. dia lelaki pertama yg buat aku begitu selesa dgnnnya..
aku tak perlu berpura-pura.. aku hanya jadi aku.. aku bahagia dgnnya..
kenapa ini terjadi pada aku??
aku kecewa sangat..
rasa segalanye macam dah bermakna..
aku sayang dia..
aku dah mula cintakan dia..
aku memang xmenangis...
tapi hati aku rasa pedih sangat..
aku xpernah bayangkan ini akhirnya cerita cinta aku dengan encik H..
dia selalu buat aku ketawa dan tersenyum.
dengannya aku tak perlu risau apa2..
dia menjaga aku dengan baik sangat..
aku xtahu bagaimana nak gambarkan perasaan aku..


 mungkin x aku macam dalam gambar ni??
terlalu kecewa sampai rasa nak buang hati aku??
adalah cikit kot??
emm.. aku sayangkan dia.. aku rasa sekarang ni aku nak campak hati aku jauh2..
biar aku xingat dia lagi..
tapi mampukah aku??
kenangan aku dengan dia amat sukar untuk aku lupakan..
aku sayangkan dia... sangat2 sayangkan dia..
kalaulah aku boleh buang hati aku ini. aku pasti akan buangnya sekarang..
biar aku tak lagi mempunyai hati..........