Sabtu, 13 April 2013

memorial of uitm lendu

semalam adalah hari terakhir aku menjadi pelajar uitm lendurian.. sekejap aja 3tahun berlalu.. masa berlalu dengan sangat pantas. terlalu banyak kenangan yang tercipta kat sini.. dan malam ni akan jadi malam terakhir aku di bumi lendu..  

sorang demi seorang aku melihat kawan2 aku melangkah pergi.. airmata berlinangan di pipi mereka.. tapi aku masih mampu tersenyum.. tidak berperasaankah aku?? aku pun tak tahu,,  

bumi lendu mengajar aku banyak perkara..erti kawan..how to bergaul.. belajar berdikari. erti cinta, pengorbanan dan macam2 laaa.. dan di bumi lendu juga aku dapat nama baru.. ABH aka AKU BLERR HABIS.. hahhahaha 
 
with AKC(aku kaki club) & ABP(aku budak pekak)
semester 1 (june 2010)

pertama kali melangkah ke bumi lendu.. tempat yang aku pilih untuk merawat kelukaan zaman persekolahan.. tempat yang aku rasa akan merubah masa hadapan aku.. tempat aku kenal dengan kawan2 baru. kenal orang pelbagai kerenah.. belajar berdikari.. dan yang penting belajar menjadi diri sendiri..



terlalu banyank sebenarnya yang aku nak ceritakan tapi semuanya seolah2 tersekat tanpa mampu aku luahkan.

semester6 (april 2013)

dan kini segalanya telah berakhir.. 


untuk mera dan aini..

terima kasih sebab selalu ada teman aku..bercakap dengan aku dan selalu kongsi macam2 cerita dengan aku.. korang kawan aku yang paling best.. aku mesti rindu korang, gossip.. main2..gelak2.. macam2laa.. banyak benda kita buat same2.. walaupun kadang2 benda tu agak bodoh la jgk.. 

ada banyak perkara aku nak cerita tapi seolah2 tak terluah.. benci perasaan ni.. 
korang.. jangan lupa aku tau... nanti aku rindu..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan