Rabu, 12 Disember 2012

kerana sayang..

continue cerita semalam. kenapa aku tersangat la sedih dan masih sedih sehingga sekarang.. sebenarnya hal kecik aje.. mungkin aku yang terlalu sensitif.. 



1) isu pertama : mok da dpt henfon baru. bukan aku jeles bab henfon tu.. tapi aku terasa bila dia asyik main henfon aje.. sampai aku cakap pun dia tak layan.. kalau keluar setakat nak godek2 henfon tu, elok jangan keluar dengan aku.. aku rasa terbiar giler.. 

2) mok janji nak belikan tablet untuk aku but the problem is aku tak rasa dia betul2 nak belikan.. kenapa aku cakap camtu?? dia macam lupe aje janji dia.. then, aku uji la dia cakap aku nak miro tapi dia boleh tanya banyak kali betul ke nak... pastu siap cakap nanti  nak jalan da tak ada duit.. nampak tak keikhlasan kat situ.. macamla selama ni kalau berjalan totally pakai duit dia.. kadang2 aku yang support sume.. aku bukan nak mengungkit ke apee, aku tak harap pun duit dia.. sikit pun tak.. kalau betul ikhlas tak ade nye nak tanya banyak kali.. dia akan belikan terus.. tak ada nak tanya banyak kali.. takkan semuanya aku nak mintak??

3) dia sent mesej cakap "orang da belikan dia miro". kalau korang dapat msg ni ape korang rasa?? mesti excited giler an.. tapi semuanya tak betul.. dia tak bersungguh pun.. kecewakan bila seseorang bagi harapan palsu.. aku tak tahu nak cakap macam mana.. yang pasti aku sangat-sangat sedih.. 

4) aku selalu tengok kalau couple mesti letak wallpaper gf/bf at henfon.. tapi dia tukar wallpaper yang aku da buatkan untuk dia.. tu 1, aku senyap je lagi.. then dia boleh pulak tanya " nak orang amek gambar dia ke?" kena tanya ke?? kalau kau nak amek gambar orang kau sayang kau amek je.. tak payah dok tanya2.. dia tak pernah nak amek gambar aku pun.. kalau boleh taknak simpan pun gambar aku..

5) aku terasa semuanya sekarang ni tak ikhlas.. serius.. aku sedih giler.. aku sedih sangat.. sangat sedih..

apa yang aku rasa sekarang, aku nak pergi jauh2 dari dia.. yes! sangat jauh dari dia sebab hati aku sangat2 terluka tambah2 dengan luka2 sebelum ni.. aku tak tahu sampai bila aku mampu bertahan.. 

" sebab terlalu sibuk menjaga hati dia, aku lupa menjaga hati aku sendiri" 

aku sendiri dah lupa macam mana nak jaga hati aku.. aku sendiri tak tahu.. 

yang pasti aku nak pergi jauh, aku nak sendiri.. yes.. aku nak sendiri.. jauh dari kelukaan hati ini... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan