Isnin, 16 Julai 2012

aku, kau dan dia.. menyentuh hatiku..


aku tak tahu kenapa, movie ni meresap masuk dalam jiwa aku.. aku tak dapat bayangkan kalau aku yang berada di tempat perempuan tu.. yang hanya berhalusinasi (betul ke aku eja ni?)  
tak dapat aku bayangkan kehilangan tunang di depan mata sendiri.. orang yang kita sayang pergi di depan mata.. dan aku tak mampu untuk membuat apa-apa.. 
tetiba sedih pulak.. hahaha
aku tengok movie ni dengan en,driver hari jumaat lepas.. dia yang beria2 ajak.. then aku tengok lah dengan bersungguh-sungguhnya.. movie ni betul-betul menyentap perasaan aku.. movie ni ajar aku supaya menghargai orang yang aku sayang sebelum dia pergi.. part2 sedih je mesti en driver pandang aku..  
aku teringat perangai2 tak semenggah aku melayan en.driver. caci maki aku.. ke'demand'an aku.. mengada2 aku.. sekurang-kurangnya aku masih ada dia kat sisi aku.. sekurang-kurangnya aku masih ada dia yang sayangkan aku.. yang ambil berat pasal aku.. yang cuba sentiasa ada dengan aku.. yang selalu memenuhi permintaan aku.. 
sila abaikan muka aku yang makin tembam..

aku rasa menyesal buat perangai bukan-bukan kat en.driver. aku cari pasal.. aku marah-marah tanpa sebab.. tapi dia masih ada dengan aku.. masih sabar.. teringat peristiwa minggu lepas.. 

maaf en.driver. 
orang kadang-kadang melampau an.. terima kasih sebab selalu sabar.. terima kasih sebab sentiasa ada untuk orang.. terima kasih sebab jadi kawan. sahabat, teman yang paling setia.. terima kasih sebab selalu berkorban untuk orang.. orang akan cuba jadi terbaik untuk dia, macam dia sentiasa cuba jadi terbaik untuk orang.. 
yg sayang giler kat dia,
cik fie.....<3  .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan