Isnin, 14 November 2011

saya dah besar..

sekejap je masa berlalu dan tak lama lagi semester baru akan bermula.. believe it or not, aku da...


dah betul2 jadi senior ni.. rasa tak sabar nak mula semester baru.. agak2 ada lagi tak yang sangka aku budak part1?? wondering..~
sekarang dah boleh membuli junior.. siaplah junior2 sekalian.. anda akan dibuli oleh cikfie yang baik serta lemah lembut ni.. ops! terpuji diri sendiri pulak.. >.<
tapi sayangnya aku bukan jenis macam tu.. lantak la korang nak buat apa junior2 sekalian.. i dont care.. asalkan korang tak kacau hidup aku dan tak ganggu sosialiti aku cukup la.. sosialiti??? tak kisahla..
for next sem, ada budak part3 mintak aku jadi tutor dia.. macam kelakar je.. suruh aku jadi tutor, memang taklah.. i m not good in teaching others.. karang jadi ajaran sesat lagi susah pulak.. takkan sebab result tak seberapa tu nak aku mengajar dorang?? nonsense la..  i m just a student not a teacher.. macam mana nak ajar dorang ni???? pusing2..
for this semester, aku dah janji dengan melor nak belikan something for him.. lagipun dia punya result is better than before.. rasa bangga la jugak sebab he is my lovely friend.. 

aku pun ada ajar dia jugak tau.. so kira nya adalah gak usaha aku di situ.. bangga teman ni ha.. ^_^
rasa tak sabar nak mula semester baru.. nak ajar melor sampai dapat dekan.. kalau dapat, boleh p dinner for dean list together.. ish! tak sabar betul.. mesti seronok kalau dia ada masa dinner tu nanti.. wah.. aku dah sempat berangan ni.. ish..malu.. >.<


okay fie stop it.. untuk semester baru ni aku harap sangat aku boleh dapat paham semua course yang aku kena bawak.. ada law pulak.. masak aku kena mengafal je.. macam mana ea nak teror bab hafal mengafal ni??? thinking~


so far ada tiga lagi.. sabar2.. tak lama lagi dah boleh kawin.. eh2 salah dah boleh grad.. ^_^ 
lepastu kena fikir nak sambung degree plak.. tapi bukan sepatutnya dari sekarang ke aku fikir degree nanti nak sambung apa?? aduhai.. pening2.. sapa nak tolong aku ni.. 


emm... malas nak pikir.. nak ronggeng2 dulu.. 


jom ronggeng2 melor. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan