Jumaat, 11 November 2011

jangan kau pergi.. tinggalku sendiri..


 dia  pergi da.. emm.. tinggal aku sorang2... xsuke2.. nanti rindu macam mane??? malaysia da maju takkan tempat tu tak ada line hp jgk???
 aku da cakap da.. aku lolak punya bila dia tak ada.. bukan tak biasa.. bukan tak tahu.. ish! tak suke..


tak sampai sehari aku da lolak.. pikir dia semendang.. aku pun tak tahu nak kabo macam mana.. sunyi je rasa dunia aku... matahari terang benderang pun aku rasa cam mendung.. aku rindu dia.. rindu sangat2.. 

selama ni aku tak pernah jauh dari dia.. paling jauh pun masa dia pergi johor dulu, tapi aku leh lagi contact,leh agi mesej2.. leh gayut kat tepon.. ni nak gayut tang mana??? ni la pasalnya aku tak kasi dia pi jauh2..  


aku paham la dia minat mancing. tapi sampai ceruk utan sana watpe??? duk la dekat2 ni kan bagus.. senang hati aku.. nak mancing sangat, p parit depan umah aku ni hah.. ada ikan jugak.. umah da tepi sungai pun nak p tempat lain gak mancing.. tak paham aku..

aku tak tahu macam mana nak teruskan kehidupan sepanjang tiga hari ni... tak sampai sehari pun aku da rindu-rinduan.. makan tak lena, tidor tak basah,mandi tak kenyang... semua tak kena.. aku merinduinya.... emmmm

eh!kau! aku rindu kau tahu tak?????? aku rindu kau sangat2... cepatla balik.. aku nak giler da ni pikirkan kau 24jam.. 






emm...





baliklaaaa cepat...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan