Selasa, 8 November 2011

entri sentap: aku dah gemok????

tadi tengah aku sibuk bukak kotak coklat bar akak aku tegur..

kakbilla: macam mana tak gemok asyik makan je.. makan sorang pulak tu
aku: sibuk je..
kakbilla: asyik makan je.. sorokkan pulak tu..

okay tu dusta.. mana ada aku sorokkan.. ade je atas meja tu.. sekotak besar.. aku amik satu je pon.. kecoh...

bukan kakbilla je cakap aku gemok.. melor pon sama..

aku: da gemok.. tembam..asyik tidor je..
melor: mana ada. orang maintain k..dia la gemok.. tembam.. orang gemok kat badan, dia gemok kat pipi dengan perut je..
aku: mana ada.. orang buncit je..
melor: gemok.. tak ngaku..gemok kat perut.. perut je yang naik dengan pipi.. semua lemak pergi kat perut dengan pipi.. entah apa2 ntah..
aku: (nak sentap da) kalau gemok napa?? tak sayang orang da??
melor: emm...emmm...
aku: tol ke tak sayang orang?? emm.. takpela..
melor: sayangla..

nasib baik sayang..kalau tak siap kau aku bunuh!!!! melor cakap dia tak suka aku gemok.. tapi kenapa?? why?? why?? gemok adalah impian aku.. eceh! adeke orang impiannya nak gemok?? thinking~

semua tak kena.. kurus salah..gemok salah.. kau nak cam mana ni melor?? ish! kompius eden ni hah.. eden kurus sangat ekau komplain.. eden gemok pon ekau komplain.. dah tu macam mano ni hah??? cubo ekau bagitao eden macam mano ekau nak... 

tapi biarlah aku gemok ke tembam ke.. janji aku bahagia.. tak gitu?? tembam tu kan comel.. so aku comel macam ni la an..


maksudnya aku comel kan?? okay.. melor.. kau jeleskan tengok aku comel.. tau.. ngaku jela.. :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan