Sabtu, 5 November 2011

dream wedding 2..

my dream wedding two..
perbualan aku dengan dia..

aku: nanti nak warna ijau tau.. buat kat rumah..
dia: dia nak buat kat rumah buatlah.. orang nak kat hotel..
aku: taknak,dia buat kat rumah jugak..
dia: kenapa??
aku: nanti nak naik bot susah (umah dia tepi sungai)
dia: hahahaha.. nanti2 kan boleh..
aku: taknak, nak pakai baju kawin naik bot
dia: nikah atas bot sekali la
aku: okay gak tu.. idea yg bagus.. naik bot dari rumah sg.besar sampai umah dia..
dia: jauhla..mana boleh
aku: kan kalau naik kereta 1jam je.. kalau naik bot mesti satu jam jugak
dia: tiga jam la.. nak kena belok sana belok sini..
aku: napa pulak.. dekat laa
dia: yelah.. suke hati la..


nampak tak yang dia mesti ikut cakap aku kan?? nampak tak queen control kat situ.. belom pape da kawal segalanya.. tak baik cikfie ni.. hahahaha..  dah sayang mestilah ikut cakap an????? aku ikut cakap dia. dia ikut kata aku.. fair and square an??? kejam sungguh!!! itu penambahan untuk wedding aku yang entah bila akan berlangsungnya..  yang lain masih kekal..masih nak kawin pakai dress warna hijau.. cuma kat rumah dia special sikit sebab naik bot.. 

menggila tiba2 nak kawin atas boat.. lagipun ianya terlalu jauh untuk difikirkan buat masa sekarang ni.. aku nak kejar cita2 aku yang tak pasti lagi apa.. yang pasti aku nak belajar sampai PhD.. sanggup ke dia tunggu aku???? entahla... biar masa menentukan.. ada jodoh ada laa.. kalau da tak ada tu nak paksa macam mana pun tak boleh.. 
lawak pulak bila pikir cita2 sal kawin ni.. kerje pun tak.. duit pun tak ada.. gatal nak kawin..tapi cikfie memang gatal kan3??
tak kisah la apa2 pun.. asalkan aku gembira, bahagia.. moh senyum ramai2..


alamak! buruknye korang senyum.. senyum jangan nampak gigi okay kot... senyum semula..


okay.. kan comel..  semoga hari2 kita bahagia seperti sang mentari an.. yang sentiasa cerah.. kerana  bahagia.. lalalalalala


Tiada ulasan:

Catat Ulasan