Ahad, 9 Oktober 2011

yeah!!! merdeka!!!

hari ni sah uitm di tutup bagi semua kursus diploma.. untuk sem ni je ye.. bukan untuk selamanya.. dengan ini juga cikfie mengistiharkan merdeka! merdeka! merdeka!!!!! huhuhu



tamat sudah semester ketiga aku.. ada tiga sem lagi..mampukah aku mengekalkan kejuaraan.. eh2 bukan kedekanan.. 


untuk sem4 nanti, insya-allah aku akan duduk luar.. takkan duduk kolej lagi.. untuk itu selamat tinggal dang anum 'tercinta'.. alamak! cinta ke?? akhirnya aku memilih untuk berdikari.. ke beli kari?? whatever.. yang ye nye senang aku nak merayap malam2 nanti.. hahahahaha.. siot je cikfie kan3??? 
stop..malas cite bebanyak.. ni pun pinjam orang punye line internet.. lappy pinjam.. internet pinjam.. apa yang aku ada?? lappy pon da gadai.. tak ada duit nak balik ari tu.. bapak kecian.. T.T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan