Sabtu, 10 September 2011

coret-moret..

Tiada apa yang lagi bermakna selain dapat bersama dengan insan yang kita sayang… menghabiskan waktu seadanya.. dan mengharap masa takkan berlalu dan kekal bersamanya..

Mencintainya mengajar aku menjadi orang yang sangat2 tamak.. mengharapkan masa takkan berlalu sedangkan ianya mustahil untuk berlaku.. mengharapkan dia hanya kepunyaan aku sedangkan aku sedar sememangnya aku perlu mengongsinya dengan orang lain.. tapi aku masih tamak.. masih mahu dia menjadi kepunyaan aku..hanya aku seorang..
I always asking myself.. how can I fall in love with him??? How can I want him to be mine?? And how the very cruel cute selfish boy can easily make me fall, melt, and change me totally and I realize all is because I love him..


Cinta tu butakan?? Sememangnya membutakan orang yang bercinta juga..
A day with him,make me feel in the air.. Hoping time will stop immediately and will stick at that time and never change..
Although has something in my mind and make me feel uncomfortable meet him but everything change when I m with him.. I m forget about everything..and only hope I will be with him forever..


Paling tak sangka the very cruel cold cute melor know how to persuade a girl.. macam mimpi tiba2 boleh pujuk.. lagipun bukan susah nak pujuk cikfie kan?? Bagi askrim.. selesai.. terkejut jugak tiba2 ada orang tu ajak pergi taming sari.. one of my dream. 


Nak naik taming sari dengan orang yang aku sayang.. baru nak sentap lama2.. ape taknya janji macam mariappa.. janji dengan orang lain tup2 keluar dengan orang lain.. siapa yang tak sentapkan?? now mission is completed.dah dapat naik taming sari dengan dia.. seronok..bahagia..puas.. lagi apa ye???. melor..nanti tunaikan permintaan orang yang lain pulak boleh tak?? ^_^

7sept2011..
Hoping he will be mine forever.. how sweet he is..sanggup melayan aku yang tiba2 tak reti2 nak tidor.. macam mimpi je cikfie tak tidor?? Believed or not?? Aku pun tak percaya… dengan mulut yang tak reti2 berhenti bercakap..mengganggu tidor lenanya tapi dia masih melayan dengan sabar.. do you know you are really super duper sweet dear.. sanggup dengar ayat mengarut2 dari aku ni.. sanggup dengar semua impian mengarut aku..


I told him everything.. my dream car,house, mini zoo, panda, necklace.. ring.. everything… and I ask him to buy all I want.. dia hanya mendengar dan mengiakan.. you are really sweet and I fall in love to you for the hundred time.. tahu tak apa yang aku rasa macam tersentuh sangat?? Bila aku cakap aku nak necklace yang boleh letak gambar tu..

 pastu kau kata nanti kau belikan.. dan bila aku Tanya kau ada duit tak.. dan kau jawab tak ada.. aku langsung tak rasa hampa sebab aku tahu kau jujur dengan aku dan kau ada keinginan nak tunaikan apa yang aku nak walaupun tak tahu masanya bila.. dan kau tahu tak aku rasa nak peluk cium kau tak nak kasi lepas sebab kau sangat2 super duper sweet time tu dan aku rasa sangat2 bahagia dengan kau....


p/s: mood sentap sebab kena marah dgn melor.. T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan