Ahad, 28 Ogos 2011

untuk kamu.. selamat hari raya..

first.. selamat menyambut hari raya untuk semua2 yang mengenali cikfie@afidah zainal.. 
teristimewa untuk semua exstudent SKAJ 99-04, exstudent SAAS 2005-2009, dan semua warga UITM lendurian melaka.. 
semoga hari raya ini dapat mengeratkan lagi hubungan sesama kita dan jangan lupa saling memaafi antara satu sama lain dengan seikhlas hati..


untuk mereka2 yang tak puasa atau puasa pun rongak2 tu..cuba puasa penuh seharian esok sebab esok adalah hari terakhir kita berada di bulan ramadhan dan belum tentu kita masih sempat untuk menyambut ramadhan yang akan datang.. peringatan jugak kepada encik yang konon2 period tu.. alasan taknak puasa.. cubalah puasa.. jangan asyik cakap period je.. nanti kuar period betul2 tak pasal2 kena pakai pampers takpun mami poko..


lasly, untuk semua kawan2 aku.. selamat hari raya aidilfitri.. maafkan segala salah silap..terkasar bahasa..terkutuk mengata.. maceh sebab jadi kawan aku..
dan untuk melor... maceh sebab selalu ada untuk aku.. sabar dengan aku.. dan aku harap kau maafkan segala salah silap aku..segala kedemandan aku..
untuk kawan2 semua jangan lupa ea..


dan..



selamat hari raya dari cik fie, 
University of technology Mara, lendurian, melaka malaysia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan