Sabtu, 27 Ogos 2011

tiba2 aku rindu..


aku selalu terkenang kenangan aku dengan dia.. PD.. agak2 boleh tak aku pergi sana lagi??


i love that place.. ada jambatan yang merentasi laut .. rasa macam berjalan atas air.. very romantic environment.. sesuai kalau loving couple spent time pagi2 kat sane.. tenang.. tengok air pasang sambil kira kapal terbang yang melintasi kepala anda.. hehehe.. ada macam tourism guide tak?? ^_^
teringin nak pergi lagi.. kali ni nak duduk lama2 kat sana.. feel the fresh air.. tenang..dengar deruan ombak. tengok ikan2 berenang.. tengok awan berarak.. sangat2 mendamaikan jiwa..


second, aku nak pergi jeramtui lagi.. betul ke aku eja nama tempat ni?? lantaklaaa.. best jugak.. tenang.air sejuk giler.. sangat2 best.. tak ramai orang.. walaupun penat panjat tinggi2 tapi best... air dia best..sejuk.. macam dalam peti sejuk je.. nasi lemak kat depan pintu masuk tu pun sedap.. seronok betul tempat ni.. kalau dapat pergi lagi mesti best sangat2..


third, gunung ledang.. aku tak ingat nama air terjun tu.. tapi bestla jugak.. tapi aku rasa jeramtui lagi best.. tapi okey la kalau dapat pergi lagi..ish! berapa banyak tapi daa..
tapi... tapi lagi.. emm.. bertambah2 berdouble..bertriple2 seronok kalau dapat pergi..


 cameron highland.. walaupun semua orang kata CH dah tak best tapi aku tetap nak pergi jugak..sebab dah lama tak pergi dan sebab kat sana dipenuhi pokok2 hijau.. untuk orang2 yang cintakan alam macam aku ni.. sejuk atau tak bukan ukuran.. asalkan kehijauan tu masih ada, CH akan terus dibanjiri pengunjung..


berjalan2 kat taman strawberi.. sambil makan strawberi segar walaupun aku tak suke strawberi sebenarnya tapi macam have fun je jalan2 sambil makan.. especially dengan someone we love kan??


pastu lepak pulak taman bunga ros.. suddenly ada someone hulurkan sekuntum mawar putih kat kau.. kenapa tak mawar merah?? alaa.. aku suka putih. 


then, ended the journey dengan lepak kat air terjun lata iskandar sambil rendam kaki tengok permandangan.. nak mandi pun boleh. tak ada hal la.. mesti best giler2 babeng kan... bilalah nak pi ni?? tunggu aku ada lesen la gamaknya ni.. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan