Ahad, 14 Ogos 2011

sweetnye kalau..

sibuk2 cerita pasal lelaki yang sweet tiba2 aku rasa nak buat entri pasal ni.. hari tu masa dok tunggu oblong yang kitorang order ciap tiba2 keluar kata2 yang mengarut.. 
mera: kau rasa sweet tak kalau kau tengah sejuk pastu ada lelaki selimutkan sweater kat kau.
aku: sweet2.. ngeee~ (muka merenyam)
and then bermulalah kalau2..
serius.. kalau ada lelaki yang sweet cam tu.. sekarang gak aku ajak dia kawin dengan aku.. (nampak kegatalannya)  nampak macam caring kan??? sanggup bagi sweater kat awek dia.. bukan macam2 orang tu, p campak sweater dia.. tak romantik langsung..

sweetnya kalau kita menangis then dia tanya. "awak okey tak" sambil lap air mata kita.. ish! sweet giler.. kalau aku sure2 bertambah2 menangis sebab terharu.. 
sweetnya kalau kita merajuk dan nak pergi dari dia pastu dia tarik kita dan mintak maaf.. janji taknak buat lagi.. kalau dia buat camni serius cair terus aku.. terus tak merajuk.. rasa nak peluk2 dia ada.. hihihi
sweetnya kalau time hari lahir kita dia buat surprise.. konon2 lupe rupanya ada something special untuk kita.. serius romantik laki cam ni.. untungla kalau aku dapat..
sweetnya kalau kita lapar tapi kita tak boleh keluar, dia terus sampai depan pintu antarkan makanan... aush! terharu kot.. sangat2 sweet.. nampak sangat dia sanggup buat apa je untuk orang yang dia sayang..
sweetnya kalau masa kita sakit, dia yang susah2 jaga kita.. antar p klinik, tanya okey ke tak.. da makan ubat ke belum.. bahagianya hidup..
lastly, sweetnya kalau kita tengah senyap tiba2 dia cium pipi kita.. hehehehe.. tu da melampau ea.. maap mood gatal2 da sampai.. ^_^
okey.. stopla kalau2.. yang pasti aku tak mungkin dapat lelaki macam ni.. tak kisahla.. macam mana jodoh kita nanti.. yang penting dia sayang kita,hargai kita dan jujur.. bukan penipu.. ^_^ 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan