Ahad, 14 Ogos 2011

sok sek sunday..

memang susah nak buang orang yang kita sayang dari ingatankan?? walaupun perasaan tu da tak ada tapi memori bersama mesti masih segar kat ingatan..kalau dulu selalu gayut tiap2 malam.. sekarang mesti sunyi sebab tak ada lagi gelak tawa dari dia.. kalau dulu hp tak pernah lepas kat tangan,sekarang hp terbiar atas meja..

dunia terasa sunyi sepi.. segalanya rasa tak bermakna lagi.. semua yang dilakukan mesti sidia dalam ingatan..
bak kata mera..(ajuk dari senior part6)  
"kalau perempuan da pegang hati laki, susah nak lepaskan.." 
penangan cinta @ sayang boleh melumpuhkan seseorang.. demi cinta @ sayang segalanya sanggup dipertaruhkan.. bak kata amy search..
 "Demi cintaku pada mu
Ke mana saja kan ku bawa
Ku hujung dunia ke bintang kejora"
serius aku cakap.. bila kita kecewa kerana cinta, dunia seakan tak bermakna.. kalau kita lemah kita akan tersungkur jatuh.. mungkin macam2 yang buruk kita akan buat dan yang lebih tragik kita mungkin sanggup bunuh diri.. (cakap macam ada pengalaman je..)
kalau terlalu ikut hati pasti akan mati.. sebab tu kita tak boleh lemah.. dan yang penting jangan terlalu ikut hati..ye.. memang kita boleh sayang @ cinta seseorang tu.. tapi bak pepatah..
"jangan terlalu mencintai seseorang,kelak kita akan membencinya.. dan jangan terlalu membenci seseorang kerana kelak kita akan menyayanginya"
so cintai la seseorang secukupnya.. tak terlau lebih dan tak terlalu sedikit..cukup seadanya.. emm.. cikfie kalau nasihatkan orang memang pandaikan..diri sendiri tak terjaga.. emm~

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

emm.. hampir gila kerana sayangkan seseorang sampai sanggup berkorban apa saja.. i m not me anymore.. T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan