Selasa, 2 Ogos 2011

seminggu sebelum puasa,aku...


for the first time aku ponteng kelas.. kalau acik mak dengan encik abah tahu ni.. mati aku.. nasib baik kelas mandarin je.. (cakap macam expert mandarin je cikfie ni).. shuutt... ni rahsia kita bersama tau.. jangan bagi tahu acik mak ye.. 
for a week aku langsung tak cukup tidor.. apa taknye.. jadi burung pungguk berjaga malam.. mengintai bulan.. bila cikfie dah tak cukup tidur.. mulalah jadi zombi dalam kelas.. apa lecturer ajar masuk telinga kanan.. kuar telinga kiri jadi siulan burung tiung.. langsung tak lekat kat otak... aish! tragis tol.. 
tapi tak apa.. aku have fun dengan my dear melor.. hah! buat ape?? merayap la. apa lagi.. alaa..bukan selalu pun kan??? isnin sampai khamis selalu sibuk dengan kelas semua.. jarang ada masa lepak dengan melor.. aku free,melor sibuk dengan training dia.. dia free aku sibuk pergi kelas.. mana ada masa nak lepak2 macam last sem.. bila da dapat kuar, balun kasi habis la.. hehehehehe.. fie memang pendendam.. kan diri sendiri pun boleh dendam jugak ea..
zombi londurian.....
malam ahad tak tidor sebab isnin ade test finance, malam isnin tidor lambat sebab siapkan assignment macro yang akhirnya tadi baru dia mintak.. hampeh! penat aku tidor lambat nak siapkan assigment macro tu..siang selase pergi trip macro yang akhirnya aku jadi zombi sepanjang trip itu.. malam selasa tidor lambat sebab merayap dengan melor + classmate dia.aku study macro dalam kereta tau.. dasyat an???  . malam rabu tak tidor sebab ada test statistic ari khamis.. malam khamis tak tidor sebab merayap dengan melor lagi... jumaat aku balas dendam tidor sampai tengah hari.. ^_^ nasib baik kelas aku petang.. kalau tak memang jadi zombi londurian la aku.. 
sabtu satu hari aku tidor.. lagi2 aku duduk sorang2 kat bilik.. sunyi sepi.. tidor jela yang aku mampu.. malam sabtu merayap lagi.. ahad tidor sampai petang... conclusion yang aku dapat sepanjang minggu ni, masa tidor aku telah terganggu.. sampai aku tidor cepat tiap2 malam.. aku yang ajak junior2 aku tengok movie, akhirnya movie tengok aku.. baguskan cikfie??? 
ni kerja giler cikfie yang patut diamalkan sentiasa... memang tak la.. aku spesis homo sepien yang memerlukan tidor yang cukup.. kalau tak jadi zombi.. aku juga perasan aku dah tak boleh naik bas dan makan lewat.. bila naik bas je,badan aku jadi tak okey.. jalan pun huyung hayang.. bila tak makan pulak.. perut aku buat konsert dangdut + rock + keroncong dalam perut.. (melor selalu tegur.. malu.. -_- aku sendiri pun tak sedar)
rumusannya..
in a nutshell, aku perlu seimbangkan masa tidor aku.. dan jangan makan lewat.. maknanya aku boleh ponteng puasa la kan??? hahahahahhahah (gelak jahat)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan