Ahad, 14 Ogos 2011

sedar tak??


dulu kita selalu sama2.. tiap2 hari jumpa.. tiap2 hari makan sama..
sekarang..seminggu sekali pun payah.. nak makan sama2 pun susah.. 
dulu...kat mana ada kau mesti ada aku..
kat mana ada aku mesti ada kau..
sekarang.. kat mana ada aku hanya ada aku..
kat mana ada kau hanya ada kau..
dulu kalau nak pergi mana2 mesti bagitahu..
sekarang.. buat2 tak tahu
dulu..kalau lapar mesti ingat nak ajak makan sama..
sekarang.. bila nak makan terus lupa..
dulu.. kalau tak mesej sehari, mesti gelabah semacam...
sekarang... buat2 lupa nak mesej..
dulu..selalu cuba jaga hati..
sekarang selalu menyakitkan hati..

tengok..berapa jauhnya kita sekarang.. susah nak spend time sama2 macam dulu.. dah makin jauh.. tiba2 rasa rindu nak lepak sama2 tiap2 malam.. rindu nak demand itu ini.. rindu nak main tarik2 baju... rindu nak berebut air.. rindu nak suruh potongkan steak.. rindu nak men cubit2.. senang kata rindu semuanya..

kau rindu aku tak?????????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan