Sabtu, 20 Ogos 2011

saya tunggu awak..

penatnya saya tunggu awak.. tunggu mulut awak luahkan segalanya..
tapi awak still macam tu.. kejap macam sayang saya sangat2.. kejap macam awak tak kisah pasal saya langsung.. ke awak memang tak kisah??


 awak tahu tak saya sayang awak?? sayang awak sangat2.. dulu awak pernah tanya kan, saya sanggup ke tunggu awak?? yee..saya sanggup tunggu awak..sampai sekarang saya tunggu awak.. walaupun awak tak pernah cakap apa2 pasal kita.. walaupun hanya saya yang terlalu sayang awak.tapi takpe.. demi awak.. demi sayang saya kat awak.saya sanggup tunggu..


 walaupun kadang2 sikap awak buat saya terluka..tapi tak pe..saya rela.. saya sabar..sebab saya sayang awak.. walaupun saya selalu makan hati dengan awak.. tapi takpe saya sanggup sebab saya betul2 sayang awak..


 walaupun saya pernah harap yang saya tak pernah kenal awak.. tapi saya lagi mengharap yang awak akan sayang saya macam saya sayang awak.. saya lagi mengharap awak akan tunggu saya macam saya selalu tunggu awak.. cepat atau lambat..akan sentiasa tunggu awak..

saya nak sangat awak akan sayang saya macam saya sayang awak.. awak akan sentiasa ada dengan saya macam saya sentiasa ada untuk awak.. akan berkorban seperti saya berkorban untuk awak.. tapi sanggup ke awak??


saya cuba nak menjauhi awak... melupakan awak..tapi saya tak boleh..saya masih tunggu awak.. tunggu masanya awak sayang saya macam saya sayang awak.. sampai satu saat nanti..sampai saya dah tak mampu tunggu awak..


tapi saya tak tahu saat tu bila.. saya teringin nak marah awak..jerit pada awak.. tapi saya tak boleh..saya tak boleh sakitkan hati awak.. sebab ianya mengakitkan hati saya jugak..
i hurt myself when i try to hurt you..


bila saya marah awak..mesti awak marah saya balik.. bila saya merajuk awak mesti merajuk lagi teruk.. bila saya ugut awak..mesti awak ugut saya balik.. agak2 kalau saya cintakan awak mungkin tak awak akan cinta saya jugak???


saya akan tunggu awak.tunggu masa tu tiba.. masa awak akan sayang saya.. saya akan tunggu awak.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan