Rabu, 3 Ogos 2011

popcorn wednesday-entri sentap.

kau tahukan aku sayang kau??? kau tahukan aku tak boleh kalau tak dapat jumpa kau??? kau tahu kan aku boleh jadi giler kalau kau tak ada??? tapi kenapa kau suka gunakan kelemahan aku tu??? bila kau cakap macam2 kat aku, aku tak ada pun amik hati sangat.. buat pekak telinga, buta hati walaupun time tu hati dah berdarah dah.. tapi bila aku.. salah sikit cepat je kau respon.. nak balas 10kali ganda lagi teruk dari apa yang aku buat kat kau!!! kau cakap aku perasan.. aku buat bodoh je.. kau cakap aku giler.. aku yekan je.. sebab aku malas nak gaduh2 dengan kau.. kalau gaduh pun aku tahu lastly aku gak yang mengalah.. aku je yang kena pujuk diri sendiri... bila kau tersentap.. aku jugak yang pujuk kau.. dah tu siapa yang nak pujuk aku?? kau suruh aku jaga kau, siapa pulak nak jaga aku?? aku bukan bibik kau la.. aku ni kawan kau.. aku manusia yang punya perasaan.. mungkin kau memang tak kisah kalau aku tak ada sebab ada berpuluh2 perempuan akan temankan kau.. tapi aku ada kau aja.. cuba sesekali kau tanya diri kau.. tak cukup ke apa yang aku dah buat untuk kau??? apa lagi yang kurangnya??? cuba cakap!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan