Ahad, 28 Ogos 2011

jangan pergi jauh2 nanti saya rindu..


betul ke kau dah benci aku??
betul ke kau dah tak nak kawan aku lagi??
kau dah tak sayang aku lagi ke??


kau tahu kan aku sayang giler2 babeng kat kau..
aku suka giler kat kau..
aku tak nak kau pergi jauh2..
kalau aku rindu kau nanti macam mana???
nanti kau rindu aku macam mana???
menyayangi kau buat aku manusia yang paling unstable in the world.. kepala nak buat macam2 kat kau.. tapi hati tak sampai..tak sanggup nak buat macam2 kat kau.. at the end.. i hurt myself because of you..
tengok.. betapa kejamnya aku terhadap diri aku sendiri..


janganlah benci aku..
janganlah taknak kawan aku..
jangan pergi jauh2.. nanti aku rindu..
percaya aku.. aku sayang kamu..


Aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu
Seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu
reff:
Berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
Ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)
agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku
repeat reff
tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu
repeat reff
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
http://lirik-lagu.info/ungu/lirik-percaya-padaku-ungu/#more-597

paste from:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan