Khamis, 18 Ogos 2011

aku si burung antu..

sejak akhir2 ni aku selalu tak cukup tidur.. da jadi burung antu sekarang..kenapa??? semua melor punya pasal.. asyik ajak aku kuar je pastu takreti balik kampus.. eh2..salah2 aku ajak melor.. karang aku salah2 kan melor ni aku gak yang kena balik.. T_T


tiga hari berturut2 aku tak cukup tidur.. isnin balik londurian, kena bangun pagi sebab nak gerak awal.. akhirnya skip kelas jugaak.. mengagau aku belajar statistic hari ni.. gara2 aku skip kelas statistic isnin hari tu.. nyesal rasanya.. nasib baik kepala aku boleh gak tangkap bab2 math ni.. (poyooss)
selasa macam biasa pack dengan jadual yang ntah apa2 tu.. tiba2 hati rindu melor padahal isnin tu dah jumpa.. ngade2 an cikfie tu.. lempang eloknya... tapi dah rindu.. nak tengok muka dia.. nak pelok dia.. nak cium dia.. eh2.. over pulak.. :P 
sekarang ni pun i miss my dear melor.. o_o..
susahkan nak spend time dengan dia... jadual pun da lain2.. tak ada yang sama2 free.. aku merayu2 nak kuar jumpa dia baru dia sanggup nak ponteng trainhing dia tu.. kalau tak.. ampeh!!
korang rasa an, sweet tak kalau ada lelaki sanggup bangun dari tidur semata2 nak tunaikan permintaan korang???

sweet an?? ish! sius tiba2 rasa jeles.. ada tak lelaki yang sanggup treat aku macam tu??? emm~ thinking~
everything was okey actually walaupun ada hati yang terluka sebenarnya.. apa taknya.. orang yang kau sayang boleh pulak panggil perempuan sayang depan2 kau.. menyirap je darah aku.. nasib baik pandai cover.. wat muka tak kisah.. dalam hati da mendidih 150 darjah celcius.. nasib baik si  perempuan tak melayan.. kalau tak lagi2 mendidih2..terus jadi wap semua darah aku.. 
sebenarnya banyak yang buat aku sakit hati tapi disebabkan aku sayangkan melor.. aku senyap je.. aku taknak hancurkan masa2 aku dengan dia.. yup! because i love him.. mera selalu marah aku.. balik je ngadu. cakap tak ada pape.. tapi jeles nak mati.. T_T

 tapi serius aku dengan dia kawan je.. tapi hati ni nak jeles jugak.. tak boleh ngelak lagi.. paling rasa sakit hati sampai aku makan hati dalam diam.. boleh pulak ada perempuan call dia pepagi buta.. niat hati memang nak angkat tapi aku taknak dia marah aku nanti.. privacy dia an.. hak dia dengan sesiapa yang dia nak.. tapi aku jelas!!! yelah.,. apahal pulak perempuan tu nak call sayang aku malam2 an?? cam ada sesuatu yang aku tak tahu.. mungkinkah?? emm~ do i need to silence??

malas pikir.. taknak pikir.. tapi hati nak tahu siapa perempuan tu.. ahh! penasaran.. apa hubungan perempuan tu dengan mydear melor?? somethings special?? oh! no!!! please no.. tak sanggup dengar kalau tahu. kalau ye.. aku nak pergi dari londurian ni la.. kalau aku tahu melor tipu aku.. rahsiakan apa2 dari aku.. aku akan pergi.. tak semua penipuan akan tahan lama an?? before apa2 jadi.. apply fast track dulu.. kalau dear buat hal.. aku pergi je.. emm~ tu je pilihan yang ada.. memangla kalau pergi tu nampak aku macam mengalah.. tapi ada hati yang sanggup lihat orang tersayang dengan orang lain?? even dia izinkan pun belum tentu dia sanggup nak lihat orang yang dia sayang didampingi perempuan lain.. nahi! nahi! tak rela kot..
he is mine!!!!!
betul ke lelaki dengan perempuan tak boleh jadi kawan???
asking myself actually..

sahabat jadi cinta???
-_-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan