Selasa, 30 Ogos 2011

aku macam lastik??


start balik jumaat lepas kerja aku makan,makan dan makan..
pertanyaan aku selepas berbuka..
aku: mak, lauk ada lagi tak??
pukul10..
aku:mak nak abiskan lauk atas meja boleh??
konklusinya..setiap masa mulut aku akan mengunyah,mengunyah dan terus mengunyah.. bayangkan betapa kembangnya aku sekarang?? adakah seperti ini??


hah! harapan.. 
bak kata encik abah: makan lagi?? badan kecik tapi makan..ya allah.. 
ayat memang menyentap  betul.. 
tengok sampai encik abah tak tahu nak cakap apa lagi.. yeah!aku makan,makan dan terus makan.. eceh! konon2 nak gemukkan badan la.. tapi cam ni jugak.. kerempeng.. kemping. lempeng dan sewaktu dengannya.. hahahahaha...
melor selalu komen yang aku ni kurus.. lastly hari tu dia cakap aku da kurus balik.. hari tu macam gemuk sikit.. emm.. macam mana nak jadi gemuk ea??? ish3.. payah2.. kurus sangat payah..gemuk sangat payah.. nak pakai baju fit2 pn macam segan..
encik abah: apa pakai ketat2 ni da macam lastik aku tengok..
tersentap aku dengar.. sampai hati abah samakan aku macam lastik.. 
semua akak punya pasal.. dia yang pilih.. andak pun belikan baju fit2.. ish! macam mana nak pakai?? nanti orang cakap aku macam lastik..
ade idea tak macam mana nak gemuk?? 
jangan suruh aku makan banyak2 sebab ianya tak berkesan langsung pada aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan