Rabu, 20 Julai 2011

sayang sayang..

sayang sayang.. sayang sayang sayang.. sayang sayang sayang???.. teettt!!! hah! sayang sape ni?? melor?? ops! aku memang sayang melor.. ceh! ngaku cik fie ni.. hari tu aku terdengar perbualan kawan aku kat henpon dengna buah hati ni.. aiseh! gune i u i u lagi.. tak boleh belah... masuk bilik pulak.. guna nama.. nama terpaksa di rahsiakan.. 

tiba2 rasa jeles.. aku takada semua tu.. tak ada sayang.. cikfie bukan suka panggil orang sayang ke?? memang le.. tapi tu lain.. aku dengan melor?? tak ada sayang2 ni.. guna pun orang dia.. sampai aku terbiasa guna orang dalam bilik.. mera gelakkan aku.. malu.. T_T
kenapa aku kau boleh tukar jadi orang dia?? hah! tu persoalannya sekarang.. thinking~

tak kisah la.. sweet apa guna orang dia tu.. dia such as dear.. sebutan sama kan?? ejaan je lain.. anggap jela dia tu same as dear.. sweet gitu... orang pulak??? emm... thinking~
stop talking nonsense cikfie..assingnment kau tak siap lagi.. T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan