Rabu, 20 Julai 2011

dia sayang saya..

shima : akak dengan abang melor tu ada apa2 ke??
aku: ^_^ tak la kawan je..

aku sering tilontari dengan pertanyaan tu.. aku dengan melor ada apa2 ke?? kalau ada kenapa?? kalau tak ada kenapa??? sok sek sok sek nak tahu aku ada apa2 dengan melor ke tak kenapa??? ada ganggu sapa2 ke??
kadang2 penat jugak nak jawab pertanyaan mereka2 ni.. oke! aku nak buat pengumuman!!

aku dengan melor da bertunang!!!

hah!!1 puas hati.. jangan tanya hubungan aku dengan melor apa.. penat nak jawab soalan korang!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan