Sabtu, 4 Jun 2011

kerana lagu encik mimpi...



tak terlintas difikiranku mengenalimu
tak terbayang diriku utk mengimpikan kamu
apa yang ku harapkan darimu adalah
tulus ikhlas dalam persahabatan

(+)
hari berganti hari tanpa ku sedari
hatiku mulai menyayangimu sepenuh hati
tapiku tak pastu maksud di sebalik semua ini
hanya sekadar sayang ataupun cinta sejati

chorus:
sayang izinkan hatiku ini memiliki kamu
ku tak bisa melepaskanmu dalam dakapanku
sayang izinkan hatiku ini bersama denganmu
walau hanya sesaat
ku hanya dambakan cinta darimu

ulang (+)

andai ini suratan hidup kita
untuk ditakdirkan bersama
aku hanya mampu tersenyum
kerna kebahagiaan yang ku impikan
telah ku miliki selamanya
aku cinta kamu sayang....

kali pertama aku dengar lagu dari melor.. nice song.. ade maksud yang mendalam.. terasa seolah2 lagu ni ditujukan khas tuk aku sedangkan dia cuma nyanyi je.. konon2 feeling la kan.. ^_^
amboi cik fie.. gatal sungguh! hahahahahaha
cuba korang dengar lagu dari encik mimpi ni..ada banyal lagi lagu2 nyanyian dia... nak tau?? p terjah blog encik mimpi ni.dan bayangkan orang yang korang sayang tengah nyanyikan lagu ni kat depan korang sambil petik gitar.. wa.. romantik nye... 
(berangan da..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan