Sabtu, 11 Jun 2011

sehari bersama dia...

hah! siapa pulak dia ni???? melor??? chop2!! bukan melor.. ha??? aku ader skandal baru???? ish2.. mana ade.. sehari bersama my lovely roomate la..
mira mera...

bukan pergi mana pun.. jalan2 je dan beli barang cikit. eh2 mentang2 ptptpu baru masuk.. shopping sakan aku eh.. hahhaa.. mana ader.. kena jimat.. nanti habis ptptpu, tak makan aku nanti..
da lama tak jalan2 dalam erti kata jalan guna kaki.. biasanya naik kereta je.. tapi seronok sangat.. jalan tanpa arah.. teringin nak buat dengan melor tapi emm... macam payah je..
have fun together with my dear mira..tapi tak ada gambar pulak aku amik.. tapi banyak jugak duit habis.. aku pun tak tahu aku beli apa.. 

at the end of the day, nak balik uitm, naikla teksi.. then aderla 2orang lagi budak uitm.
budak uitm: part 1 ea??
aku: ha?? tak la.. part3.
budak uitm: owh.. sebaya la tapi..
aku: (hahahha, malu kau..)

muka aku ader rupa part1 ke??? eh3.. lain kali tak payah la buat konklusi sendiri.. baru part2 da kecoh. ingat diri sendiri,, chill la beb.. part2 je kot... tak senior mana lagi.. kan da malu.. lain kali.. tak payah la tanya part1 ke.. tanye part berapa sudah. tak ada la malu sangat nanti. hahhahaha
tiba2 terasa aku awet muda.. haritu keluar dengan melor, ader orang kata aku budak sekolah.. sekarang up sikit budak part1.. ^_^
muka budak2 ke aku ni??? thinking~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan