Sabtu, 11 Jun 2011

malam yang sepi.. aku dan...

i cant sleep.. feel something happen to me but i don't why.. tak selesa sangat2.. tak boleh tidor.. T.T i m miss him. tapi dy macam... semuanya tak boleh nak gambar dengan kata2.. kadang2 aku rasa macam orang asing dengan dia.. aku nak bagitahu dia yang aku rindu dia dan aku rasa tak okey sangat2. tapi cara dia jawab call aku seolah2 aku ganggu dia.. i'm feel i m not needed.. tapi dia jugak suruh bagi tahu kalau aku tak okey. mungkin aku patut senyap je lepas ni??? 
i miss him!!!!!
air ujan dah nak turun.. T_T. really miss him.... sasau da aku ni.. hate myself!!!!!!! sampai bila nak macam ni?????? T.T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan