Selasa, 21 Jun 2011

aku, melaka dan part3..


sok sek sok sek.. pejam celik.. makan tido.. aku da setahun duduk melaka.. dah masuk part3.. bajet senior sangat la konon.. tapi hampeh... homesick jugak.. cuma tak nangis malam je.. terasa macam semalam baru masuk kampus. rasa macam baru semalam abah, mak hantar masuk kolej.. macam baru semalam lambai mak sambil buat muka sedih.. macam baru semalam tepon mak sambil nangis2 nak balik.. 
and now aku da part3.. ada lagi 3sem sebelum aku tamatkan diploma aku.. masih lama lagi tu.. tak sabar nak abis.. tapi mampu ke sampai ke akhirnya????
 sem ni buat pertama kalinya aku ada junior dalam bilik.. macam biasa aku dengan mira still maintain dalam bilik yang sama.. bezanya ada orang baru.. dan yang paling tak sangka. bilik aku cukup 4orang sem ni.. kalau tak mesti bertiga je.. dan sekarang terasa macam ade adik sebab junior aku ni panggil aku akak.. terasa gembira pulak sebab ada adik.. yelaa... aku mana ada adik.. ( aku yang taknak adik) tiba2 dapat adik ekspress.. kelas gitu.. ^_^
aku pun bergaul dengan budak part1 dengan part2 je.. tapi aku sebijik macam part1.. kecian.. tapi takpe.. terasa la muda cikit.. nak buat cam mana.. aku tak ada geng rapat part3.. aku mana ada kawan baik.. nasib baik ada melor... wondering if one day melor da tak ada kat londurian lagi???? aku boleh survive ke sorang2???? tak ada kawan nak ngadu.. nak lepak.. nak teman aku makan, jalan... mesti aku selalu nangis cam part1 dulu an.. the very poor cikfie.. -_-
tak kisah la pape pun.. jangan fikir negatif.. melor akan sentiasa dengan aku.. kan melor????? ^_^
sem ni masuk sem kedua aku dengan melor. dia da femes da.. satu level aku tahu pasal dia.. emm.. hari2 aku jadi bahan.. memang best sesangat2... nasibla.. asalkan aku tak kacau orang dan result aku tak down.. 
lastly aku harap sem ni aku tak kena puasa sorang2 macam aku part1 dulu.. siyes sedih nak mati.. hari2 menangis.. azam tengah bulan6.. aku nak balik masa puasa pertama.. mana aci kakbilla sorang puasa kat umah.. aku nak jugak! ( semangat betul cikfie ni..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan