Jumaat, 20 Mei 2011

teman istimewa..

special entry for my dear melor..

terima kasih untuk segala pengorbanan kau pada aku.. 
walaupun kau susah nak cakap kau sayang aku..
walaupun kadang2 aku rasa macam aku tak kenal kau langsung..
walaupun kadang2 aku rasa kau ni annoying giler2..
walaupun kadang2 aku rasa geram giler dengan kau..
walaupun kadang2 aku rasa elok kau tak ada dalam hidup aku..
tapi..
kau tetap kawan yang teristimewa bagi aku..
walaupun kau pelik sesangat2..
kadang2 terlebih touching..
kadang2 marah tiba2..
kadang2 tak nak bercakap dengan aku..
tapi aku tahu kau memang sayang aku + + +
maceh sebab selalu teman aku.. ada bila aku perlu kau.. walaupun aku selalu sakitkan hati kau dengan sengaja tapi tanpa niat...


u r weird in interesting way.. and i love u the way u are..
maceh ye.. sebab selalu tunaikan permintaan aku.. walaupun kadang2 tak masuk akal.. maceh jugak sebab selalu bawak aku ke mana je aku nak.. esok2 kita pi sabah pulak ea.. ^_^
aku sayang kau double triple + +.. aku sayang kau sangat2.. 
maceh jadi kawan aku.. walaupun kau tu kadang2 cam kayu.. ^_^
dengan bangganya aku nak cakap

aku sayang kau melor!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan