Rabu, 25 Mei 2011

tak sedia untuk kebenaran..

maaf sayang.. bukan taknak dengar cakap kau.. aku tahu kau sayang aku.. kau risau bila benda ni jadi kat aku.. tapi aku tak sedia nak check lagi.. aku takut resultnya menghampakan kita.. aku tak ready untuk menerima kenyataan yang menyakitkan.. cukup dengan berfikir je aku da rasa nak giler.. 
aku tahu jika terus dibiarkan akan ada kesan pada masa depan.. jika tu yang perlu aku hadapi dan jika itu takdir untuk aku.. aku terima.. 
yang pasti aku tak rela mengetahui kebenarannya.. biar aku pergi tanpa tahu puncanya.. mungkin segalanya berpunca dari kesilapan aku sendiri.. 
aku betul2 sayang kau.. sebab sayangla aku taknak dengar cakap kau.. sebab sayangla aku taknak tahu apa yang ada dalam diri aku ni.. sebab sayang kau aku taknak kau sedih kalau resultnya nanti menghampakan kita.. sebab sayang kau aku taknak kau risaukan aku..
kita tengok 2 3 bulan lagi k.. nanti kita p check sama2.. itupun kalau aku sudah sedia terima kenyataan.. 
maafkan aku... 
aku sayang kau sangat3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan