Sabtu, 21 Mei 2011

blank..

serius.. aku tak tahu aku kenapa.. jeles tak tentu pasal.. suke hati dia la nak p mane pun. nak kuar dengan sape2 pun bukan pakai duit aku.. kenapa nak jeles giler2 nak mati?? aahhh!!!! seriau la aku ni.. da giler agaknya.. 
dia kawan je.. bukan sape2 pun.. yang kau nak dok jeles2 ni nape fie?????? apa masalah kau ni???
sah!! aku memang ade masalah.. kalau ye pun jeles pandai2 la cover yang p dok gtau dia yag aku jeles pe halnye.. no3.. no more cintan cintun.. tak mungkinla.. kawan kan.. kau sayang dia cam kawan kan fie?? aduuiiii!!! yeke cam kawan?? entahla..  masalah.. masalah.. masalah.. kau kuar pun nak dengan dia je.. dengan kawan2 kau taknak.. apa nak jadi ni fie???? cube gtau pe masalah kau ni sebenarnye???  argh!!!! seriau!!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan