Isnin, 21 Mac 2011

siapa aku di hatimu???

kau kata kau sayang aku.. kau kata kau cinta aku.. tapi kau masih sibuk nak cari perempuan tu kan.. dengan aku pun kau masih sibuk bercerita tentang perempuan tu. mengimbau kenangan kau dengan dia.. yes.. aku diam.. aku senyum.. tapi hati aku?? tak habis2 ceita pasal perempuan tu.. apa istimewanya dia pada mata kau tu??? 
siapa aku pada kau sebenarnya??
aku ni cuma pengisi kekosongan hidup kau ke??
aku manusia biasala..
aku ada hati..
ada perasaan..
kau sendiri tahu.. 
aku tak kisah kalau kau sebut perempuan lain..
tapi jangan la perempuan tu..
aku tak suka dia..
asyik2 dia..
dia.. dia.. dia..
asyik dia je dalam fikiran kau tu..
emm..
kalau kau masih tak boleh lupakan dia..
carila dia..
jangan cari aku..
T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan