Rabu, 2 Mac 2011

si gedik..

sunyi pulak malam ni tanpa gurau senda si gedik.. siapa si gedik??? seorang kawan yang aku anti sangat2 dulu tapi sekarang antara insan2 yang rapat dalam hidup aku.. kehadiran si gedik masih baru dalam hidup aku.. baru seminggu aku rapat dengan dia sedangkan sebelum ni aku dengan dia jangan harap nak bertegur sapa.. anti giler2.. 
jangan tanya kenapa aku anti dengan dia.. aku sendiri pun tak tahu.. yang pasti dulu bila dia nampak aku mesti dia cuba menghindari aku.. bertegur sapa jauh sekali.. memang tak la...
bila sekarang aku kenal siapa dia.. dia okeyla... very nice.. sweet.. comel.. seminggu je macam2 perangai dia aku nampak.. agak sensitif tapi okeyla.. mungkin kekurangan kasih sayang.. (maybe)
dan sekarang aku.... rindu.... dia....
tidak!!!!!!
aku rindu gurau senda gelak tawa dengan dia.. so sweet walaupun kadang2 gelak pasal benda bodoh je.. 

to si gedik..
serius aku tak tahu kenapa tapi sekarang aku mula rindukan kau.. tulaa.. kau suka sangat ajak aku kuar dengan kau.. kan da sehari tak jumpa aku rindu.. lawak la bila fikir.. kau tu da laa giler.. suka nyakat aku.. bila aku nyakat kau, mesti kau merajuk.. comel je... mungkin sem ni je kita dapat sama2.. yelaa kau kan nak tukar kampus sem depan.. tak sanggup kena buli kat londurian ni.. tapi sungguh2 aku kata.. dengan kau aku seronok sangat walaupun kau tu giler2 gedik.. kau kan skandal aku kat sini.. mesti aku rindu giler dengan kau bila kau da tak ada nanti.. 
nanti da tak ada yang nak amik aku malam2 kat kolej..
tak ada yang nak belikan aku air.. tak ada yang nak temankan aku balik malam2.. tak ada yang nak potongkan lamp chop aku.. da tak ada yang nak buat muka dengan aku.. yang nak buat lawak bodoh dengan aku.. dan lastly nak nyakat dan merajuk dengan aku.. T_T
i m going to miss you..

seriously.. aku suka giler2 dengan kau sekarang ni.. kau leh masuk dengan kepala aku.. walaupun kadang2 kau agak pelik.. but really sweet.. i like it... kau suka cakap aku mengada2.. yes i am.. aku peduli apa.. aku mengada2 pun kau ikut gak cakap aku.. aku tau kau sayang aku walaupun kau susah nak cakap.. aku pun sayang kau.. kau kan kawan aku.. walaupun dulu kita tak pernah rapat.. 
sekarang aku nak kau tahu.. aku betul2 rindu kau.. lagi2 rindu nak soh kau teman aku makan.. aku lapar... nak burger.. T_T 
p/s: gedik bukan tau pun pasal blog ni.. -_-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan