Ahad, 13 Mac 2011

my bad day ever!

sambung balik sal jantan gatal  yang memberi gigitan cinta kat aku tu.. okey.sekarang no more that suck picture ea. seriaau aku tengok bendalah itu.. now i m very trauma..T_T
kenapa aku yang jadi mangsa si gatal tu??? apa salah aku?? punyela banyak perempuan.. aku jugak yang jadi pilihan.. mak abah da risau sal aku.. tak apa. adeq da kuat.. adeq tak demam pun.. kuatkan?? meraung cikit je.. ^_^
tak sabar nak balik minggu ni.. 3gigitan cinta dari si gatal cukup buat aku betul2 rindu rumah.. rindu mak ngan abah.. tak apa.. khamis malam aku balik.. kompem.. jadi tak jadi aku tetap nak balik jugak!!!!
encik ramah tamah kot yang amik aku sebab mungkin sampai malam.. kalau dia tak amik memang nak mati cepatla.. dan esok aku Mc.. nak tidur puas2 je rasanya.. tak sanggup hadapi hari2 esok.. mesti ramai tanya pasal drama swasta yang aku buat pagi2 buta tadi.. some of budak2 kem ingat aku histeria.. some ingat aku cuma over sebab sangka lipas yang masuk baju aku.. hello!!! kalau lipas aku tak payah nak jerit nak menangis bagai  nak mati la.. lipan la!!!!!! sengal!!!
ramai yang kecoh pasal drama swasta aku tu.. those yang tak tahu siapa yang kena boleh pulak cerita kat aku sal lipan besar gedabak tu.. aku lak macam biasa dengar dan pura2 macam tak tahu apa2.. malas la.. nanti aku jugak yang kena temu ramah.. penat siot.. tanye soalan2 bangang.. 
jurulatih pulak boleh pulak main pas2 aku kat orang.. tak tahu aku bagai nak mati menahan sakit agaknya.. dan yang paling bagus tak ade pun yang cuba menahan bisa yang merebak kat badan aku.. aku sabar je..  aku pun tak paham.. ramai yang cuba lepas tangan je.. 
sampai hospital pulak aku main2 pas lagi..  da la kena inject 6kali.. da 4tahun aku cuba avoid dari di inject pun lastly aku kena jugak.. kena inject pun aku da meraung,,3kali kri dan 3kali kanan.. cam haram kan?? 
cian abg yang inject aku tu. takut dia tengok2 aku menangis meraung.. ciap aku marah dia lagi.. tu abg hospital melaka yang tolong inject aku tu.. maceh sangat2.. walaupun sakit kena inject,walaupun abang kena marah dengan aku  buat still layan kerenah aku yang meraung cam budak kecik.. and more think.. saya memang anak mak.. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan