Isnin, 7 Mac 2011

cinta itu ubat??

cinta buat kita lebih bertenaga.. bersemangat... lebih bahagia.. betul ke????? 
cinta lahir dari hati kemudian menusuk ke jiwa..
cinta hadir tanpa perlu kata2.. ianya hadir dengan sinar mata...
cinta???
apa itu cinta..
tiba2 rasa rindu pada encik ramah tamah.. mungkin tak dia pun merindui aku??? emm.. salah aku yang makin menjauhinya.. maafkan fie awak... T_T
bila bercinta semuanya indah.. semuanya elok pada pandangan kita.. senyuman pun sentiasa terukir di wajah...  muka pun da macam suntik botok sebab asyik senyum je..  
memang betulla tu.. aku pun macam tu dulu.. tapi sekarang semuanya mulai tak kena. semuanya macam mangundang masalah... ish!!! hati mula berubah arah.. berpaling tadah..  tak mampu nak luahkannya.. biar jela tersimpan kemas kat lubuk hati ni.. -_-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan