Isnin, 14 Mac 2011

14mac2011

tiba2 si H tepon aku since 2months ago.. pelik jugak. miss his voice actually.. aku tanye kat dia.. kenapa tak call aku dan dia jawab sebab aku da ade encik ramah tamah.. so dia tak mahu kacau aku.. ok.. apa kena mengena encik ramah tamah dengan persahabatan aku dengan H.. for sure encik ramah tamah tak kisah as long as aku pandai jaga diri aku.. ^_^
istimewanya encik ramah tamah.. memahami walaupun kadang2 gedik.. sorry dear.this is my blog and i can say whatever i want..  
encik ramah tamah pun risau sal aku.. i m fine dear.. sakit sikit je.. your girl is a strong one.. don't worry yeah.
actually ramai betul yang telepon aku.. mak pulak asyik tepon je.. risaula kot.. 
now i miss my gedik. nyata2 dia boikot aku sampai tak reply masej pon.. okey! fine.. kau nak camni an... okey i accept it.. jangan suruh aku amik kau bile hujan lagi.. jangan nak manja2 dengan aku... jangan nak suruh aku tengok kau main kat court lagi... seriously aku terasa giler2 dengan kau sekarang... kau nak merajuk sangatkan?? p la merajuk berapa kurun kau nak. i dont care anymore.. asyik aku je nak jage hati kau.. memang tak le... kau ingat aku apa? heartless.. patung?? robot?? tak ada perasaan langsung.. kalau kau tak boleh nak jaga hati aku.. elok tak payah kawan.. i m not your girl yang kau boleh buat ikut sesuke hati perut kau je... 
kalau kau nak tukar kampus pon aku alu2 kan sebab aku terasa amat2 dengan kau.. dari aku terus jage hati kau yang heartless tu elok aku jaga my dear encik ramah tamah.. lagi2 berbaloi.. for sure aku dapat apa2 je aku nak.. enough! tak mahu cerita sal kau lagi..
2april tak lama lagi.. tak sabar sangat2.. waiting for surprise from my dear encik ramah tamah.. since 10mac i only get a few  clu from him..
gerakkan pertama+dipakai pd tubuh terutama perempuan+pakai sebelah kanan+bersinar2+???
aku terlupa klu malam td.. T_T
tapi dalam kepala aku da bayangkan hadiahnye cincin.. aku tak kisah la dia nak bagi apa2 pun asalkan aku dapat pa panda baru.. encik ramah tamah kata kalau aku dapat teka dengan betul aku akan dapat sweater hijau.. okey.. tu amat menarik perhatian aku.. tapi pa panda pun aku da suke sangat..
kalau tak ada papanda.. bear camni pon okey jugaak.. ^_^
 tapi masalahnya kalau aku salah aku kena belikan dia span kuning yang dia suka sangat tu.. memang takla.. mahal tu.. tak mampu lagi.. kena simpan duit setahun baru mampu beli agaknye.. aku harap aku menang.. dapat teka hadiah untuk my 19birthday anniversary. eh.lupa pulak.. 2april tu my second monthsary with my dear encik ramah tamah and going to 3months of friendship.. thats why la kitorang pilih 2haribulan untuk couple.. ^_^ boleh sambut anniversary sambil sambut birthday sekali.. sangat2 best.. kan3???
lastly for end my entry.. nak bagitahu yang i love my dear encik ramah tamah!!!! thank be my real friend.. be my supporter and love me because of who i am.. 
love your smile dear.. senyum tak perlu kata apa2.... ^______^

p/s: tak sabar nak balik rumah khamis ni.. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan