Jumaat, 18 Februari 2011

tiada maaf bagimu..

bulan dengarkan lantunku
bintang temanilah aku
terangi gelap malamku
aku ingin engkau tahu
aku kan selalu menunggu
hilangkan rasa letihku
bila nanti engkau mengerti
kumohon terangi aku
dalam hatiku
ingatkan aku
untuk menahan rasa hati lelahku
yang selalu
rindukan tawamu
dalam hatiku hanya dirimu
beri malamku yang menghiasi jiwa
yang rapuh
terlalu merinduimu..

aku tak minta harta benda..wang ringgit.. aku cuma mahu kejujuran.. aku tak mahu hubungan berlandaskan penipuan..aku dah penat ditipu.. ye memang kau kata cinta.. ye memang kau kata sayang.. tapi bersungguh ke kata2 kau tu??? serious ke kau pada aku?????? hanya engkau yang tahu.. aku hanya mampu memerhati dan menanti di mana kebenaran kata2 kau tu.. 
tanggalkan topeng kau.. tak payah berpura2 depan aku.. its so annoying.. aku seorang yang sangat nekad.. sangat2 nekad.. aku boleh buat apa saja aku nak jika aku mahu.. mungkin luaran aku seorang yang lemah lembut..mungkin jugak penakut.. but please.. jangan cabar kesabaran aku..
terus terang aku cakap aku benci penipu.. tersangat2 benci..aku tak nak kau jadi salah satu manusia yang di black list dalam diari hidup aku.. 
i am seriously about this thing.. whatever it is please be honest to me.. 
aku belajar dari kesilapan lalu.. setiap yang menipu pasti penipuannya terserlah juga pada akhirnya.. baik di balas baik.. begitu juga sebaliknya.. please think about it..
aku tak nak tegur.. bila kau baca benda ni kau fikirla baik2.. aku cuma akan melihat dan menanti bila kebenaran akan tersingkap.. -_-

p/s: rasa nak bunuh2 je penipu2 ni..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan