Ahad, 13 Februari 2011

mia??

dok sibuk membaca blog...tibe2 ada orang tepon tanya aku kat mana...kat bilik la... mana lagi aku nak merayap cuti2 ni.. ish2.. tapi dengan kompiden dia tanye aku lagi kat mana.. aku cakap la kat bilik... mula la aku nak angin..cakap sekali tak paham....dia kata dia cari aku tak ada.. sudah.. giler ke mamat ni????? aku pulak yang terpinga2.. dia cakap mia menangis lapar.. ha?? mia.. sape mia ni.. gilerlaaa... sape mia?????
siot encik ramah tamah mengenakan aku..mia?? aku?? sudah.. bila pulak aku jadi mama kepada baby girl mia ni.. kahwin pun belum mana pulak datang baby mia ni???
encik ramah tamah ciap cakap nak cari mama baru untuk mia sebab aku tinggalkan mia sorang2 kat rumah.. ape cerita ni??? aku tak tahu apa2 pun.. aku tak bersalah.. T_T
sabar jela..sampai hati encik ramah tamah permainkan aku..sibuk tol dengan baby mia dia tu..cakap tu selamber je.. macam betul2 ada anak nama mia.. excited nak anak agaknya encik ramah tamah ni.. 
"eii abang cayang,kahwin pun belum da berangan nak anak ke??? "
kalau nak anak sangat p la kahwin cepat2.. ni tak berangan je lebih.... ..
ni la kot mia anak encik ramah tamah.. comelnyeee..... hahahaha.. berangan je kan orang tua tu..
apa ntah nama anak encik ramah tamah tu.. aku pun lupa.. yang aku ingat dia kata mia ni along,ade adik nama daniel.... hebat betul encik ramah tamah ni merancang ye.. berangan tak sudah..(mengata orang aku pun same)
siapa pun nama anak encik ramah tamah tu dan dengan siapa pun dia kahwin nanti aku harap dia bahagia.. aku harap dia dapat anak nama mia tu.. comella nama mia.. tiba2 aku pun jadi suka nama tu.. hahhahahha

p/s:aku nak anak kembar.. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan