Isnin, 14 Februari 2011

kisah aku dan dia..

cinta itu indah tapi mampu buat kita patah hati
14 februari 2011
hari kekasih kononnya tapi secara jujur aku tak sambut semua ni.. tapi hari ni hari bahagia pada aku. kenapa?? ish.. mana boleh cerita kat sini.. malulah aku nanti.. memangla.. aku kan pemalu.. sopan santun.. baik hati.. kan3?? ^_^
encik ramah tamah tak abis2 cakap aku macam laki.. asyik pakai t-shirt je..  
"alaaa.. tak rock la sayang pakai baju gugurl ni.. "

hahahhahaha.. baju pun leh jadi bahan.. apa lah encik ramah tamah ni... encik ramah tamah tunjukkan diari dia dengan ex tunang dia dulu.. waaa.. laki pun ader diari.. cayalah encik ramah tamah.. mesti banyak cerita kat dalam diari tu.. aku tahu dia sayang sangat dengan tunang dia dulu tu.. masa mula2 aku kenal dia,nama tunang dia tu tak pernah lekang dari mulut.. asyik sebut je sampai aku naik menyampah.. (menyampah ke cemburu??) hahahahahhaha.. no komen.. dia ciap nak bagi cincin tunang tak jadi tu kat aku.. "maaflah sayang,jari i kecik,tak muat nak pakai cincin tu.." :-P
akhir2 ni aku suka tengok encik ramah tamah.. senyuman dia.. kelipan mata dia.. menarik betullah.. tergoda i.. hehehehe.. sepatutnya aku yang goda ni ni aku pulak tergoda.. dah terbalik ni.. ish3 dalam 3G pun boleh goda2.. bahaya ni..
balik pada cerita diari tadi.. diari ciap ada nama encik ramah tamah dan ex tunang dia tu.. ade nama bakal anak diorang laki.. nur alya dan muhd daniel tak silap aku.. so secara automatiknya nama tu akan keluar dari senarai nama bakal anak2 aku.. hahahaha. nampak sangat anti kan.. hah! peduli apa aku.. ikut suke aku la.. hehehheehhee.. 
MUHAMMAD AAKIF HAZIQ
NUR MIA HUMAIRAH
comel tak nama ni?? 
aakif maksudnya beriktikaf,haziq pula cerdik atau pandai..
mia tu aku tak tahu maksud dia tapi humairah maksudnya berpipi merah.

actually aku suke nama haziq sebab aku suke adik haziq yang dulu selalu masuk tom tom bak tu.. dia comel.. aku suke sangat.. hehehehe  dapat anak macam tu mesti bahagia hidup aku.. sudah! mula berangan dah cik fie ni..
baby kembar.. comel sangat2.. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan