Jumaat, 11 Februari 2011

impian

bulan ni akn jadi bulan yang penuh dengan bermacam2 aktiviti dan assignment.. -_-
encik ramah tamah macam tak jadi datang.. dan yang paling best dia rase dia tak dapat p jepun.. hahahah hooray!!!!!!!!!!!!
tapi sayangnya aku sangat sibuk(sibuk tidur)
menjadikan masa2 dengan dia mungkin berkurang.. T_T
nasib baik dia tak kisah.. pelajaran aku lagi penting katanya.. kalau niat aku bukan nak belajar boleh bungkus kain baju,balik dan kahwin.. -_- 
masalahnya siapa nak kahwin dengan aku??? aduyai. belum laku lagila nak kahwin.. hehehe
semalam duk cerita sal tema kahwin dengan roomate aku.. miera dan kak ika.. macam2 tema keluar.. tiba2 kak ika sebut pasal cincin.. waduh.. i love it.. cincin impian aku??? hehehehe..
CINCIN TUNANG
untuk pertunangan aku nak cincin biasa2 aje.. mungkin yang macam ni.. simple.. tapi menarik..

simple tapi menarik kan.. pandang sekali lepas tu nak pandang empat lima kali.. ^_^

CINCIN KAHWIN
untuk cincin kahwin aku nak couple ring.. cincin berpasangan.. romantik gitu.. kalau boleh aku nak ada nama aku dan dia pada cincin tu.. biar dia sentiasa ingat aku tiap kali dia pandang cincin tu.. 



kenapa silver ring?? lelaki kan tak boleh pakai emas. so untuk menjadikan sehati sejiwa kena pakai silver kan.. ok jugaklaa.. tapi mungkin dia aje yang pakai silver.. aku nak pakai emas putih.. hehehehe.. janji bentuk dia seakan2... biar nampak sehati sejiwa gitu.. yang pasti nama aku dan dia mesti ada kat cincin tu..
selain cincin aku nak rantai.. banyaknya aku nak.. tapi biarlah.. aku nak jugak.. kalau dia taknak p kahwin dengan orang lain.. (sanggup tu) tapi aku harap sangat dia boleh nak tunaikan permintaan aku.. hehehee
aduyai.. tak boleh pulak upload gambar rantai ni.. tak pe la ye.. korang bayangkanla... rantai yang ada nama aku dengan dia.. romantiknya... kecian siapa yang kahwin dengan aku.. kehendak banyak sangat.. ^_^

1 ulasan: