Sabtu, 19 Februari 2011

GA:i love my mum so much

banyaknye contest aku masuk malam ni.. biarla.. mengubat hati yang merajuk dengan encik ramah tamah..-_-
give away ni dianjurkan oleh cik miera sempena bezday mak dia...

 syarat2 penyertaan ialah..

Syarat -Syarat Giveaway :

  1.  jadi follower or tak,
  2.  buat 1 ENTRY simple pun tak ape..tajuk ENTRY "1st GA - I Lurve My Mum So Much..."
  3.  nyatakan skali pengorbanan your mum yg korg ingat seumur hidup korg...
  4.  linkkan entry korg ke entry miera nie...copy pic GA kt atas and letak kat sidebar korg, tak nak letak pun tak ape...
  5.  tempelkan pic korg ngan your sweet mum sekali dlm entry 2..
  6.  tag seberape ramai yg korg suke, no limit..^_*
sekarang nak tunjukkan gambar aku dengan mak aku pulak..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
buat muka pulak mak aku ni.. hehehehe.. ni la mak aku yang paling aku sayang.. ok.. mane ada orang yang tak sayang mak dia kan???
mak aku ni nak kata garang tak la garang sangat, nak kata sporting pun tak la sesporting mana pun.. yang aku tak tahan dengan mak aku ni bila dia bebel macam radio era da.. tak benti2.. boleh berdarah telinge mendengarnya..tapi tu dulu, sekarang dia da jarang bebel2 da.. semenjak aku dengan akak aku tak duduk rumah lagi.. tiap kali balik cuti kitorang akan dilayan dengan penuh kemanjaan..waa..macam puteri gitu..
kenangan yang aku tak boleh lupakan masa aku demam paling teruk aku rasa.. masa tu aku form one.. umur baru 13tahun.. kecik lagi.. baru lagi masuk sekolah menengah.. aku demam seminggu.. mak aku la yang jaga aku susah payah.. melayan aku yang mengarut2 masa tidur.. tidur dengan aku kat ruang tamu sebab takut aku meracau.. dan yang paling menyedihkan bila aku da baik demam mak aku pulak yang demam.. kecian mak aku.. tapi demam2 pun dia masih masakkan makanan untuk aku..
lagi satu kenangan masa aku mula2 berhijrah ke lendurian ni.. tiap2 hari aku tepon mak... dan tiap2 minggu mak datang bawakkan makanan kesukaan aku walaupun jarak antara kuala selangor dengan lendurian tu bukannya dekat.. beribu jugakla mak aku habis sebab kerenah menggedik aku ni.. kecian mak aku.. T_T bila bulan puasa.. aku tak dapat balik rumah.. mak pulak tak ada duit nak jenguk aku kat londurian ni.. tapi tiap2 hari mak suruh aku tepon dia..tiap2 hari tanya aku makan apa bila berbuka.. aku tahu mak risaukan aku.. yelaa dari aku kecik sampai besar tak pernah pisah dengan mak.. mungkin mak risau aku lari dari asrama macam aku kecik2 dulu kot.. ^_^
dan sekarang mak masih lagi suke suruh aku tepon dia walaupun bukan hari2.. 2 3 hari mesti mak suruh aku tepon dia.. siapa2 je yang ada kat rumah tu akan jadi mangsa untuk menghantar mesej kat aku.. nak buat macam mana aku kan anak mak.. dan aku sangat bangga menyatakan yang 

"AKU ANAK MAK"


nak tag semua orang.. map cik miera.. fie tak ramai follower untuk di tagkan.. -_-

p/s: sayang mak sangat2^_^

1 ulasan:

  1. thanks join GA..(^_^) hehe, londurian tue kt mane..?(^_^) gd luck tau..

    BalasPadam