Sabtu, 26 Februari 2011

encik ramah tamah..

a fierce man i have meet..
da macam encik abah kalau marah.. seram aku.. 
what i love about encik ramah tamah is his smile and his voice.. 
cinta pendengaran pertamakan.. -_- 

i love the way he treated me..
the way he persuaded me..
and the way he tried to draw the attention of me..
dia ada 2 lesung batu kat pipi.. very sweet and cute.. 
kecacatan muka yang comel..
suka sangat2 tengok dia senyum.. ketawa.. dan cara dia kelip mata.. sangat2 menggoda.. ^_^
my encik ramah tamah is more cute than this afgan yea...
nak cerita apa lagi ye pasal encik ramah tamah ni??
sejak akhir2 ni dia da jarang bebel macam mula kenal2 dulu.. kalau 3g pun lebih banyak diam dari bercakap.. why3???  aku pun tak tahulaa.. 
since kitorang gaduh haritu.. hubungan kitorang not as good as before.. macam ada gap sikit.. aku try gak nak simen gap tu. kasi aku boleh jalan mendekati encik ramah tamah.. tapi entahla.. aku masih mencuba.. harap hubungan aku dengan dia kembali macam awal2 dulu.. penuh gelak tawa.. pujuk memujuk..
i love him because the way he tried to overcome our problem..
dia matang bila berfikir walaupun kadang2 masih terselit sifat kebudak-budakan tu.. tapi sangat2 comel.. aku suke cara dia.. very attractive.. 
so kepada encik ramah tamah..

sekarang encik ramah tamah pulak kena jawab... sebab apa pulak awak suka saya??? 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan