Jumaat, 11 Februari 2011

emosi

serius aku tak tahu kenapa dengan aku sekarang ni.. kesian encik ramah yang terkena bahana dari perbuatan aku.. tak pasal2 aku dingin dengan dia.. maaf encik ramah tamah.. i'm feeling not well today.. rasa nak ngamuk tak tentu pasal.. rasa nak cekik orang sampai mati..argh!!!! jiwa tak tenteram.. i really miss you dear.. tapi pantang sesangat bila orang tipu aku.. sekarang aku macam geram giler + menyampah dekat dia.. kenapa?? aku tak tahu.. aku betul2 geram.. mungkin aku perlukan masa aku sendirian.. tapi aku betul2 rindu dia.. senyuman dia.. gurau senda dia.. loyar buruk dia.. aduyai..
 encik ramah tamah kenapa dengan fie ni?? 
hal kecik je tapi kenapa effectnye sampai macam ni??
emm.. masalah jiwa betulla. 
encik ramah tamah i'm really sorry dear.. i miss you right now.. really miss you.. 
nk 3G.. T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan