Rabu, 16 Februari 2011

diari cinta..

16 februari 2011..
14 hari sudah.. tak sabar menanti 2 hari bulan yang akan datang.. tarikh yang bermakna bagi aku.. kenapa??? 2 menjadi tarikh bermakna bagi aku dan dia.. 2 merupakan tarikh kelahiran aku dan encik ramah tamah.. 2 juga menjadi  tarikh cinta aku dan dia.. dan mungkin 2 juga akan jadi tarikh penyatuan aku dan dia.. dia pernah kata kahwin nanti nak buat pukul 2.22ptg.. haahahhaha.. macam boleh je nikah tepat2 mase tu.. ye2 je encik ramah tamah ni.. tapi aku harap ianya jadi kenyataan sebab 2 kan tarikh keramat aku dan dia.. ^_^
malam tadi sibuk aku bergayut dengan encik ramah tamah.. nak buat macam mana da jadi habit tiap2 malam nak gayut.. tak gayut hidup jadi tak kena je.. sahla ni aku da kena mandrem dengan encik ramah tamah ni.. ish! kena cepat jumpe doktor cinta aku ni.. :P
encik ramah tamah ada cakap yang dia rasa seolah2 aku ada simpan rahsia dari dia.. i guess what?? rahsia?? mana ada.. apa yang aku pendam ye agaknye??? tak ada aku rasa.. kalau ada mesti aku da bagi tahu punye... emmmm.. andai aku tahu rahsia hati ini aku pasti luahkannya.....
just forget about it.. untuk pertama kalinya encik ramah tamah tidor mase bergayut dengan aku.. sabar jela... penat aku cakap langsung tak ada respon langsung.. comel je dia tu.. kalau 3G mesti bestkan.. dapat tengok muka dia tidor.. ternganga ke.. kuar air liur ke..mendengkor ke.. siapa tahukan.. hahahahhahaa..

p/s: aku tidor dengkor... ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan