Sabtu, 19 Februari 2011

contest:SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA

contest ni dianjurkan oleh indra amirrul
syarat penyertaan mudah je.
1) .Follow blog ini (mudah untuk ketahui apa-apa update berkenaan contest ini)
2) Buat satu entry berkenaan contest ini. Dalam entry itu, letak banner di atas & link kan ke entry ini.
3) Kemudian letak sekali gambar yang anda ingin hantar untuk contest ini.Jangan lupa letak sekali banner ini di sidebar & link kan ke entry ini.Gambar original atau edit diterima.
4) Boleh hantar lebih daripada satu gambar.  Maksimum 3 gambar.Dalam gambar itu, minimum 2 orang, maksimum infinity. Tiada batasan. Nak hantar gambar satu sekolah/kolej pun boleh
5)Dalam entry itu, jawap sekali slogan ini :
SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA...

(tidak kurang daripada 50 patah perkataan)
6) Tag 3 orang kawan anda. Lebih takpe. Jangan lupa ingatkan mereka sekali.
7) Finally, paste link entry penyertaan anda di comment box entry ini.
dah tau syarat sekarang nak tunjuk gambar pulak.. ^_^
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ni semua kawan2 baru aku di bumi londurian.. semua ni level mate aku. semua satu fakulti dengan aku cuma lain2 course je..
AKU SAYANG KAWAN-KAWAN AKU KERANA diorang ni la orang2 yang mula2 aku kenal masa aku berada di bumi londurian ni.. orang2 yang selalu senyum kat aku masa minggu destini siswi yang giler2 menyeksakan. orang2 yang tetap nak kawan aku walaupun aku ni pelik sikit.. orang2 yang nak bercakap dengan aku saat aku diam seribu bahasa..orang2 yang rajin jenguk bilik aku yang sentiasa bertutup ni.. aku sayang diorang ketat2..
nak tag semua orang la.. boleh tak indra amirrul??? hehehehe

p/s:  rindu kawan2 zaman tadika dulu.. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan