Isnin, 14 Februari 2011

contest si manis berbaju kurung..


yeah! contest lagi.. lama dah kan aku tak join contest montest ni.. contest kali ni dianjurkan oleh 
syaratnya senang je..
dia  nak satu je gambar baju kita berbaju kurung..
so gambar pilihan aku...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
taraaaa......

kecian kawan2 aku da posing baik punya... tapi aku tak sure yang cik azaliah tu nak gambar sorang2 atau ramai2 tapi aku tetap nak pertaruhkan gambar ni laa...
boleh ye cik azaliah..
cun tak kawan2 aku?? ni kawan2 baru aku kat londurian.. 
maceh tau kat lisa,tika,ziqa.teha,dan rini sebab sudi jadi model tak berbayar aku.. istimewa untuk aku nye kembar aikha sebab susah payah menyengetkan badan untuk amik gambar ni.. aku sayang korang ketat2.. hahahahahahahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan