Rabu, 2 Februari 2011

contest: kami pose comel

adush! contest lagi.. hehehehhe.. kerja aku sepanjang cuti ni asyik masuk contest je.. aku nampak contest ni mase melawat blog cik fiffy.. maceh ye cik fiffy yang sangat2 comel.. kalau tak ada awak tentu fie tak tau ada contest ni.. aku suke giler contest2 tentang kawan2 ni.. hahahahha.. suke promot kawan aku ni..

nama contest ni kami pose comel.. 
disponser oleh cik amni



syarat contest ni mudah je..
1~macam biasa korang kenalah follow blog ni dulu..tp kalau tak nak follow pon takpe..taknak paksa-paksa..tapi susahlah bila update nanti..so,lebih baik followlah

2~taip 1entri mengenai contest ni..dan jangan lupa ambik banner di atas dan letakkan didalam entry tersebut..sidebar kan contest ni di blog anda..dan link kan ke blog ini!!

3~korang mesti menghantar gambar kepunyaan korang sendiri..gambar tersebut mestilah ada ANDA bersama MEMBER-MEMBER ANDA...pose anda bebas..

4~korang mestilah membuat ayat yang paling simple tentang "kenapa anda join contest ni..
CONTOH:::saya join sebab suka_suki jee...

5~tag contest kepada 4 rakan blogger korang ye..

hadiah dia memang menarik... hp tu.. iPhone lagi..
aku nak tunjuklah gambar aku dan kawan2 yang sememangnya kiut miut tak payah nak pose comel lg.. da memang comel.. (perasan je minah ni)


comel tak???? hehehehe..
"saya join contest ni sebab saya suke promot kawan2 saya yang comel2"

masalahnye comel ke???? hehehehehhee.. join suke2 kan...
nak tag sape ye... nak tag semua la sebab aku tak ramai follower..
 mesti ramai yang joinkan sebab hadiah dia lumayan gitu... tak kisah menang kalah asalkan kita have fun kan kawan2??? 

p/s: siapa nak berkenalan dengan kawan2 aku sila isi borang dulu.. ^_^


1 ulasan:

  1. sory lambat view...

    thnx joinn..(^^)

    best of luck k..;DD

    BalasPadam