Sabtu, 19 Februari 2011

contest: AKU, DIA DAN KAMOOO

 contest lagii.. kali ni dianjurkan oleh cik ipa faiza
aku malas nak bebel banyak2..straight to the point..
syarat dia mudah je.. 
nak tau kena klik ke blog cik ipa faiza ye..
gambar yang aku nak pertaruhkan ialah...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ni gambar aku dengan akak aku.. nabilla dan si mata bulat tu zul ikmal zakwan.. si kecik yang suke cakap macam alien.. gambar ni diambil tahun lepas masa raya kat rumah sedara aku.. masa ni nak amik gambar berdua je tapi si kecik mata bulat ni sibuk nak bergambar jugak.. so masuklaa sekali tapi da ambik gambar tak reti2 pulak nak senyum.. 
nak tag semua orang.. maaf cik ipa..fie tak ramai followerla.. -__-

p/s: rindu dengan si kecik mata bulat.. lama tak jempe dia.. T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan