Ahad, 20 Februari 2011

berubah ke??

"setiap kali saya tengok fie, hati ni tenang je.. tengok muka comel dia. cara dia bercakap.."
seriously kalau ada mana2 lelaki kecek lagu ni kat korang jangan layan sangat... ini adalah taktik2 mereka untuk membuatkan anda semua cair.. (taktik encik ramah tamah ni) ye2 je tengok muka orang boleh tenang.. leh caye ke????
abaikan jelaa kalau ada lelaki yang kecek lagu tu.. nonsense jee.. saje nak cari takat lebur perempuan.. nak tengok flirt cam tu boleh cair ke tak.
cuba teka ni sape??? siapa betul aku bagi seposen.. ^_^ ni akula.. aku rasa ni masa umur aku 2tahun.. actually nak tunjuk muka aku dulu dan sekarang sebab kawan aku cakap muka aku time sekolah dulu lain.. yeke?? aku pun tak tau.. aku rasa tak berubah pape pun.. still si selebet.. -__-
ni masa aku tadika.. aku tadika dekat je kat rumah aku.. cuba cari aku yang mana...
aku rasa tak ada langsung perubahan pada muka aku.. tetap selebet.. tak cantik..tak comel.. makin kurus kering ada...
ni masa form4. masa sekolah rendah tak ada dalam simpanan.. kat rumah ada laa.. mana aku???
ni laaa aku.. tak berubah langsungkan?? ok abaikan cik ted tu.. aku pinjam dari mr.bean versi malaysia punya.. aku pun tak paham apa yang lainnye muka aku ni?? makin cun ke?? makin comel ke?? makin cantik macam lisa suriani ke??? hahahahha.. tu memang tak la kan..
cuba korang belek2 muka aku ni.. selidik apa yang lainnya.. tak paham aku.. sama je aku tengok.. makin selebet ade ler...


gambar2 atas ni semua masa awal2 form5. tengok la.. mana ada lain.. sama je.. selebet jugak..
ni gambar akhir form5.. ada lain ke??? same jekan.. ish2.. mata juling ke korang ni kata muka aku lain..
ni pulak muka budak yang da habis sekolah... gambar ni sebelum aku berhijrah ke londurian ni.. sama jekan..
selepas ni adalah gambar2 aku ketika berada di londurian.. korong tengok,tenung kasi tembus.. apa yang lainnya..


ada kelainan??? tak ada langsung.. ni semua masa sem satu.. tengok sem dua pulak..

ni sebelum masuk sem dua..


semua gambar atas ni masa semester dua di londurian.. ada kelainan?? p cucu mata korang dengan eyemo banyak2.. bagi jelas kat mata korang yang muka aku tak ada kelainan langsung.. sepesen je dari kecik sampai kebesar.. yang berbeza ketinggian dan kegelapan kulit.. ok aku tak hitam je.. aku cokelat..

ok yang ni serius lain.. mata besar gedabak.. perasan tak mata aku merah.. aku rasa aku tak sesuai pakai eye liner.. sebab tu aku tak pakai mekap... teringin gak nak pakai tapi nanti kahwinla.. pakai sekarang hilang pulak seri pengantin aku.. hehehehe.. ^_^
encik ramah tamah,cuba awak tengok dengan teliti apa yang lainnya???

p/s: tak sabar nak kahwin.. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan