Ahad, 13 Februari 2011

awak.....

saya tak tahu macam mana nak luahkannya.. saya sedih lihat awak sedih.. sepanjang kita bersama macam2 jadi kat awak.. kereta awak kena curik.. awak kena ugut bunuh. kadang2 saya rasa macam semua ni punca dari saya.. saya yang bagi nasib malang kat awak.. 
saya kesian kat awak.. macam2 masalah awak kena hadapi. macam2 dugaan awak kena tempuhi.. saya pula hanya mampu mendengar tanpa buat apa2.. saya sedih tengok awak sedih.. saya nak sangat tolong awak tapi saya tak mampu.. saya tak mampu nak tolong awak.. jahatkan saya??? saya tak mampu buat apa2 untuk awak.. saya cuma reti memeningkan kepala awak je.. 
awak...
setiap yang berlaku ni dugaan untuk kita kan??
supaya kita lagi rapat dan memahami antara satu sama lain.. 
tapi saya tak mahu jadi beban kepada awak.. saya nak awak senang.. tak payah susah2 fikir pasal saya..
emm.. T_T
kalau saya pergi jauh dari awak mungkin tak awak takkan susah2 macam ni lagi??? tapi saya tahu awak cuma ada saya untuk luahkan segalanya.. kalau saya tak ada macam mana awak nanti ye??? saya tak nak awak kembali dengan tabiat buruk awak tu.. saya tak nak awak jadi awak yang dulu.. awak yang tersasar jauh dari realiti hidup.. saya suka awak yang sekarang.. awak yang memikirkan masa depan.. saya harap sangat awak sabar.. pasti ada hikmah semua ni..
awak jangan risau ye.. saya sentiasa ada untuk awak... menemani awak selagi saya mampu.. selagi saya terdaya.. saya sayang awak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan