Rabu, 2 Februari 2011

aku nak kawin!!!

sejak akhir-akhir ni aku excited giler cerita pasal wedding ni.. especially dengan kawan baik aku.. cik awe... heheheehehhe.. gatal na nak kawin da aku ni... bukan setakat gatal... merenyam..miang.. semua adala...

"WEDDING TiME"
1) wedding card -> semestinya kena warna hijau.. contohnya macam kat bawah ni.. yang pasti mesti ada gambar aku dan si dia.. special gitu..^_^



lawakan?? ni contoh je.. kad aku nanti mesti lagi special dari ni....

2) engagement-> mase bertunang aku nak pakai warna hijau jugak.. hijau lembut... 

baju mase bertunang pulak mungkin aku pakai macam yang kat atas ni... simple je.. mase bertunang kenalah pakai sopan2kan????

3) wedding dress-> aku teringin sangat kahwin nati pakai baju macam ni.. peduli apa orang nak kata.. sanding nanti aku nak jugak pakai baju ni...





lawakan.. ala-ala cinderella gitu.. hehehe.. peduli apa.. aku nak jugak pakai camni.. siapa tak suke jangan datang wedding aku.. 

4) pelamin -> sudah semestinya hijau jugak.. ^_^.. kombinasi hijau dan putih... macam bawah ni..




kerusi tu aku tak nak yang single punye tu.. duduk asing2 tak romantik.. aku suke kerusi cam kat atas ni.. duduk berdua.. romantik.. (mula berangan da...)

5) cake-> aku nak 2tingkat je... semestinyela hijau... hehe.. tau2 je korang ni ye...




kek tu mesti coklat tau.. cuma kat luarnye aje yang dihias dengan warna hijau... 

6)hantaran-> warna hijau jugak.. dibalas lelaki dengan warna putih.. kenapa?? nanti aku jelaskan ye..


ni konon2 hantaran yang aku bagi kat pihak lelaki.. dorang pulak balas yang ni..


lawakan.. hehehehe

7) wedding room-> ni yang paling penting.. hehehehehehe.. hah! fikir bukan2 je korang ni...  contoh2 bilik yang aku nak buat nanti..



ni la aku nak buat nanti.. hehehe.. gatalnyeeeeeee

setop la pasal kawin2 ni.. nanti kita sambung lagi.. kenapa hijau dengan putih??? hijau melambangkan cinta yang segar.. yang takkan layu kerana waktu yang berlalu... putih pulak melambangkan ccinta yang tulus suci dari hati... 
hehehehehe..
romantik tak??? aku kan seorang yang romantik.. hahahaha (masuk bakul angkat sendiri.. sangat2 tak malulah ini orang....)
siapalah agaknya yang akan jadi kekasih aku nanti????? 
tak sabar nak kawin.. hehehhe.. kegatalanku makin terserlah..

p/s: agak2 ada tak yg nak sponsor perkahwinan aku nanti????

2 ulasan: